KIRMA TAVUK KEBABI- YUNUS EMRE AKKOR TARİFİ ile



Sef YUNUS EMRE AKKOR tarifi ile osmanli mutfagindan kırma tavuk kebabı bu aksam ev halkından tam not aldı.
MALZEMELER;
  • 1 adet bütün tavuk (ben kemiksiz ızgara but kullandım)
  • 2 adet doğranmış soğan
  • 1 yemek kaşığı ezilmiş arnavut biberi
  • 100 gr tereyağ
  • 1/2 demet maydanoz
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2 bardak su
  • tavukların terbiyesi için:
  • 1 adet rendelenmiş soğan
  • 1 corba kaşığı tuz

YAPILIŞI:
  •  tavuklarımızı soğan rendesi ve tuzla ovuyoruz ve bir kenarda 10-15 dk beklemeye alıyoruz.
  • Tereyağımızı tencerede eritiyoruz.Terbiyeden cıkartıp iyice yıkadığımız tavuklarımızı kurulayarak kızdırdığımız tereyağın içine atıp renkleri degisene kadar arkalı önlü cevrirek kızartıyoruz.
  • Tavuklarımız kızardıktan sonra içine tuz,baharat ve arnavut biberlerimizi ekleyerek her tarafa eşit yayılmasını saglıyoruz.
  • Suyunu ekleyip altını kısarak 20-25 dk pişmeye bırakıp sonrasında sıcak olarak servis yapıyoruz.

Yorumlar

Nursevin SÖNMEZ dedi ki…
ellerinize sağlık çok güzel görüntüleri var. terbiyeden çıkarıp yıkamak ilginç geldi.. lezzetide şahanedir .Afiyetler olsun.
Dilek Mutfakta dedi ki…
Nursevincim, gerçekten lezzetli bir tavuk yemeği tavsiye ederim
Emel Yılmaz Akan dedi ki…
Ellerine sağlık tatlım…
Ahhh bu kırma tavuk kebabı ahhh nasılda lezzetli bir tarif…
Nefisss görünüyor ,afiyetler olsun…
Sevgilerimi bıraktım ,sımsıkı sarılarak…
Unknown dedi ki…
Ellerinize sağlık mutfağınıza misafir oldum,sevgiler.
Merhaba filiz hanımın etkinliginden geldim :)
Takibe aldım bende sayfama beklerim...
Sevgiler...
keyiflisofram dedi ki…
Merhaba , harika görünüyor ellerinize sağlık 😍
Bu tarifi ben de yaptım. Gerçekten leziz. Filiz hanımın etkinliğinde keşfettim sayfanizi. Ben de beklerim . Sevgiler..
Begendim Paylastim dedi ki…
Harika çok güzel görünüyor.
Facebook etkinliğinden geliyorum.Sizi takibe aldım banada beklerim.
Sevgiler
begendimpaylastim.blogspot.com.tr
birgulunlezzetleri dedi ki…
Ellerinize sağlık nefis görünüyor.
Birgülünlezzetleri
Unknown dedi ki…
Merhaba Dilekcim,uzun bir ayrılıktan sonra,Filiz hanımın güzel etkinliği ile başlangıç yaptım,sevgiler..
Dilekciğim nefis olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler
Süper bir şeye benziyor .Ellerine sağlık.Sevgilerimi bırakıyorum
etkinligime katildigin icin cok tesekkur ediyorum.. takiptesin her zaman.. sevgiler... www.filizza.blogspot.com ve cok yakinda www.filizza.com
pınar doğan dedi ki…
Yorum bırakmaca oyunundan geldim.. Ellerinize sağlık banada beklerim
lezzetlilerim dedi ki…
Merhabalar BEN de ziyarete geldim. Bana da bekliyorum sevgiler...
pınar doğan dedi ki…
Çok iştah açıcı görünüyor. Nefiss ellerinize sağlık, takibe aldım güzel paylaşımlara
Unknown dedi ki…
Gece gece istahim acildi :) ellerinize saglik yorum birakmaca oyunundan geliyorum :)
Sevgilerle
zeymurancafe dedi ki…
çok güzel görünüyor lezzeti görünüşünden belli ellerinize sağlık
Unknown dedi ki…
Blog etkinliğinen geliyorum:)sevgiler.
nergis mevsimi dedi ki…
Geçtiğimiz günlerde ben de yapmıştım, gerçekten çok lezzetli bir yemek, elinize sağlık.Etkinlikten geliyorum takibimdesiniz, sizi de beklerim.
Ellerine sağlık canım, her zamanki gibi nefis....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...
ilke Çevik dedi ki…
ellerinize sağlık leziz görünüyor &
ilke Çevik dedi ki…
ellerinize sağlık leziz görünüyor &
akasyakokusu dedi ki…
öĞLEYE NE PİŞİREYİM DİYE KARA KARA DÜŞÜNÜRKEN BÖYLE LEZİZ BİR GÖRÜNTÜ YANİ..OLAMAZ DİLEK HANIM ELİNİZE SAĞLIK TABAĞI BEN ALAYIM SİZ TEKRARDAN YAPIN. :)
lokumpilavi dedi ki…
Ellerinize sağlık. Ayrıca hiç terbiyeden sonra yıkama işlemi duymamıştım ilginç geldi. Ama lezzeti görüntüsünden belli yumuşacık görünüyor.

Sevgiler
Sevilay Uçak
http://lokumpilavi.blogspot.com/
Unknown dedi ki…
Tek kelime ile bayıldımmmm sevgılerımle
http://pinarinkazani.blogspot.com.tr
Unknown dedi ki…
Ellerinize sağlık,nefis görünüyor.
Yunus Emre'yi bilmem ama sen nefis yapmışsın. Ellerine sağlık bir tanem. :)
Bir Dilim Düş dedi ki…
Terbiyeden çıkarıp yıkayınca lezzeti kaçmıyor mu? Bence o şekilde daha da beklerilebilir. Eminim lezzetlidir.

Sevgiler
Evren
www.birdilimdus.blogspot.com
bayıldım bu kebaba mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık
seviminaskanasi dedi ki…
nefis olmuş bayıldım sevgiler.
Unknown dedi ki…
Ellerinize sağlık,eminim çok lezzetlidir,görüntüsü çok güzel .
Ellerinize sağlık afiyet olsun.
Adsız dedi ki…
blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts
Adsız dedi ki…
blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts
Adsız dedi ki…
enfes görünüyor, elinize sağlık
www.elitstil.com