13 Ocak 2015 Salı

KIRMA TAVUK KEBABI- YUNUS EMRE AKKOR TARİFİ ile



Sef YUNUS EMRE AKKOR tarifi ile osmanli mutfagindan kırma tavuk kebabı bu aksam ev halkından tam not aldı.
MALZEMELER;
  • 1 adet bütün tavuk (ben kemiksiz ızgara but kullandım)
  • 2 adet doğranmış soğan
  • 1 yemek kaşığı ezilmiş arnavut biberi
  • 100 gr tereyağ
  • 1/2 demet maydanoz
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2 bardak su
  • tavukların terbiyesi için:
  • 1 adet rendelenmiş soğan
  • 1 corba kaşığı tuz

YAPILIŞI:
  •  tavuklarımızı soğan rendesi ve tuzla ovuyoruz ve bir kenarda 10-15 dk beklemeye alıyoruz.
  • Tereyağımızı tencerede eritiyoruz.Terbiyeden cıkartıp iyice yıkadığımız tavuklarımızı kurulayarak kızdırdığımız tereyağın içine atıp renkleri degisene kadar arkalı önlü cevrirek kızartıyoruz.
  • Tavuklarımız kızardıktan sonra içine tuz,baharat ve arnavut biberlerimizi ekleyerek her tarafa eşit yayılmasını saglıyoruz.
  • Suyunu ekleyip altını kısarak 20-25 dk pişmeye bırakıp sonrasında sıcak olarak servis yapıyoruz.

39 yorum:

Nursevin Sönmez dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görüntüleri var. terbiyeden çıkarıp yıkamak ilginç geldi.. lezzetide şahanedir .Afiyetler olsun.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Nursevincim, gerçekten lezzetli bir tavuk yemeği tavsiye ederim

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım…
Ahhh bu kırma tavuk kebabı ahhh nasılda lezzetli bir tarif…
Nefisss görünüyor ,afiyetler olsun…
Sevgilerimi bıraktım ,sımsıkı sarılarak…

Kendi Mutfağında Şef dedi ki...

Ellerinize sağlık mutfağınıza misafir oldum,sevgiler.

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Merhaba filiz hanımın etkinliginden geldim :)
Takibe aldım bende sayfama beklerim...
Sevgiler...

Cizel PEZUK dedi ki...

Merhaba , harika görünüyor ellerinize sağlık 😍

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

Bu tarifi ben de yaptım. Gerçekten leziz. Filiz hanımın etkinliğinde keşfettim sayfanizi. Ben de beklerim . Sevgiler..

Beğendim Paylaştım dedi ki...

Harika çok güzel görünüyor.
Facebook etkinliğinden geliyorum.Sizi takibe aldım banada beklerim.
Sevgiler
begendimpaylastim.blogspot.com.tr

birgül erdogan dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor.
Birgülünlezzetleri

Turkuaz Lale dedi ki...

Merhaba Dilekcim,uzun bir ayrılıktan sonra,Filiz hanımın güzel etkinliği ile başlangıç yaptım,sevgiler..

Güloanne Mutfakta Gülten dedi ki...

Dilekciğim nefis olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler

Yaseminin Mutfagından dedi ki...

Süper bir şeye benziyor .Ellerine sağlık.Sevgilerimi bırakıyorum

Filiz Catalkaya Orhan dedi ki...

etkinligime katildigin icin cok tesekkur ediyorum.. takiptesin her zaman.. sevgiler... www.filizza.blogspot.com ve cok yakinda www.filizza.com

pınar doğan dedi ki...

Yorum bırakmaca oyunundan geldim.. Ellerinize sağlık banada beklerim

kendi modaniz dedi ki...

sizlere özel kadın giyim,elbise,abiye, kıyafet,tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,elbise,moda,marka,trend,viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,çocuk giyim,sexi iç giyim,sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,hırka,

lezzetlilerim dedi ki...

Merhabalar BEN de ziyarete geldim. Bana da bekliyorum sevgiler...

pınar doğan dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor. Nefiss ellerinize sağlık, takibe aldım güzel paylaşımlara

Gülşah'ın Sihirli Değneği dedi ki...

Gece gece istahim acildi :) ellerinize saglik yorum birakmaca oyunundan geliyorum :)
Sevgilerle

Zeymuran Lkop dedi ki...

çok güzel görünüyor lezzeti görünüşünden belli ellerinize sağlık

Hülya arabacı dedi ki...

Blog etkinliğinen geliyorum:)sevgiler.

nergis mevsimi dedi ki...

Geçtiğimiz günlerde ben de yapmıştım, gerçekten çok lezzetli bir yemek, elinize sağlık.Etkinlikten geliyorum takibimdesiniz, sizi de beklerim.

nazonunyemektarifleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım, her zamanki gibi nefis....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise,
abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,
bayan giyim,etek,
elbise,moda,
marka,trend,
viskon,vizon,
şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,
fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,
çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,
fantezi iç çamaşır,hırka,
genç giyim,armine eşarp,
armine,deck,

yabanmersini dedi ki...

ellerinize sağlık leziz görünüyor &

yabanmersini dedi ki...

ellerinize sağlık leziz görünüyor &

akasyakokusu dedi ki...

öĞLEYE NE PİŞİREYİM DİYE KARA KARA DÜŞÜNÜRKEN BÖYLE LEZİZ BİR GÖRÜNTÜ YANİ..OLAMAZ DİLEK HANIM ELİNİZE SAĞLIK TABAĞI BEN ALAYIM SİZ TEKRARDAN YAPIN. :)

SEVILAY UÇAK dedi ki...

Ellerinize sağlık. Ayrıca hiç terbiyeden sonra yıkama işlemi duymamıştım ilginç geldi. Ama lezzeti görüntüsünden belli yumuşacık görünüyor.

Sevgiler
Sevilay Uçak
http://lokumpilavi.blogspot.com/

pınar Topuk dedi ki...

Tek kelime ile bayıldımmmm sevgılerımle
http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Ellerinize sağlık,nefis görünüyor.

Yağmur İpar dedi ki...

Yunus Emre'yi bilmem ama sen nefis yapmışsın. Ellerine sağlık bir tanem. :)

birdilimdus dedi ki...

Terbiyeden çıkarıp yıkayınca lezzeti kaçmıyor mu? Bence o şekilde daha da beklerilebilir. Eminim lezzetlidir.

Sevgiler
Evren
www.birdilimdus.blogspot.com

ARZU'nun Lezzet Adası dedi ki...

bayıldım bu kebaba mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık

sevim askanasi dedi ki...

nefis olmuş bayıldım sevgiler.

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Ellerinize sağlık,eminim çok lezzetlidir,görüntüsü çok güzel .

Resimli Yemek Tarifleri dedi ki...

Ellerinize sağlık afiyet olsun.

kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,

nilgün aydın dedi ki...

blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts

nilgün aydın dedi ki...

blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts

Elit Stil dedi ki...

enfes görünüyor, elinize sağlık
www.elitstil.com

Kurban Bayramında Alınabilecek En Güzel Hediye

Kurban Bayramı ’nda sevdiklerinizi ziyaret ederken, yıllar boyunca kullanabilecekleri pratik bir hediye de vermeye ne dersiniz? Yalnız uyara...