VİŞNELİ PRENSES TACI



daha önce bisküvisiz olarak yayınladığım bu tarifi araya istediğiniz bir bisküviyi rondodan geçirerek koyabilirsiniz.    VİŞNELİ İRMİK TATLISI     
MALZEMELER
  • 1 KİLO SÜT   
  • 10 KAŞIK İRMİK  
  • 12 KAŞIK TOZ ŞEKER  
ÜZERİ İÇİN:
  • 4 BARDAK VİŞNE SUYU 
  • 4 KAŞIK NİŞASTA  
  • 6 KAŞIK ŞEKER  
  • VİŞNE TANELERİ  

YAPILIŞI: 
  • Süt-şeker ve irmik tencereye konup muhallebi pişirilir, 
  • Islatılmış kalıbın altına dökülür. 
  • Vişne suyu-nişasta - şeker ve 1 kase vişne birlikte pişirilir 
  • İrmikli muhallebinin üzerine dökülür 
  • Buzdolabında soğumaya bırakılır,
  • 3-4 saat sonra ters çevirilip servis edilir.

Yorumlar

Nurşen Aksoy dedi ki…
Dilekcim muhteşem görünüyor..Prenses tacımı bende çıkarim ve hemen bu nefis lezzetten hazırlayım bende..teşekkürler.ellerine sağlık..
lezzetlilerim dedi ki…
nefisss görünüyor, ellerinize sağlık.

sevgiler..
Alina dedi ki…
It looks delicious but I don't understand your language:( Greetings from Poland:)
Unknown dedi ki…
Uzun zamandır yapmadım bilsem sana gelirdim ellerine sağlık canım öpüyorum....
lifestylesieda dedi ki…
Cok güzel görünüyor, denemek isterim,ellerinize saglik
Deniz dedi ki…
Nasıl güzel görünüyor öyle. Bayıldım vişneli kısmın parlak görüntüsüne. Ellerinize sağlık.
Unknown dedi ki…
merhabalar ben bu tatlıyı yaptım ama büskiveler döküldü sizin büsküviler nasıl kalıp gibi durdu acaba
Unknown dedi ki…
4 bardak vişne sulu peltenin üzerine bir de bisküvi serpince irmiğe yer kalmadı. 1 lt süt diyor tarifte.
Unknown dedi ki…
4 bardak vişne sulu peltenin üzerine bir de bisküvi serpince irmiğe yer kalmadı. 1 lt süt diyor tarifte.