İYİ BAYRAMLAR--GÜL TATLISI







MALZEMELER:
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket yumuşak margarin
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı pudra şekeri
aldığı kadar un(1 kiloya yakın)
ŞERBET:
4 bardak şeker
4 bardak su (kaynamaya başlayınca 10 dk)
şerbet önceden yapılıp soğutulacak
YAPILIŞI: HAmur yoğurulup merdane ile çok ince olmayacak şekilde açılacak ağzı geniş çay bardağı ile yuvarlaklar kesilip 3 yada 4 yuvarlak hafif üstüste gelecek şekilde dizilip arasına istenirse ceviz konup rulo yapılacak ve tam ortadan kesilecek böylelikle 2 gül elde etmiş oluyoruz. kenarlardan kalan hamurlar tekrar yoğurulup açılıp kesilerek işleme devam edilecek 200 derecede yaklaşık yarım saat pişirilecek,sıcak tatlıya soğuyan şerbet dökülüp çekmesi için üzeri örtülerek bekletilecek.



Yorumlar

Emelin Güncesi dedi ki…
Çok severim bu tatlıyı,ben de yapacağım cuma günü ve muhtemelen ben de bloğumda yazacağım. :)
Yeşim dedi ki…
İyi bayramlar:))
Sibella dedi ki…
Ben de bayramınızı kutluyorum, sevgiler :)
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim sizinde bayramınız mubarek olsun sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara sağlık ve huzur içinde kavuşmak nasip olsun canım
ÇOK GÜL TATLISI GÖRDÜM AMA BU KADAR GÜZEL KABARAN KAT KAT AÇILMIŞ HİÇ GÖRMEDİM MARİFETLİ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÖPÜYORUM DİLEKÇİM
Unknown dedi ki…
Bir avuç dua,bir kucak sevgi,sıcak
bir mesaj kapatır mesafeleri birleş
tirir gönülleri.Kalbiniz nur,eviniz
huzur dolsun.Bayramınız mübarek ol
sun...
Unknown dedi ki…
Bir avuç dua,bir kucak sevgi,sıcak
bir mesaj kapatır mesafeleri birleş
tirir gönülleri.Kalbiniz nur,eviniz
huzur dolsun.Bayramınız mübarek ol
sun...
Ballı Cimcime dedi ki…
Muhteşem bir tatlı olmuş, ellerine sağlık, yiyenlere afiyet...

Senin ve güzel ailenin Kurban bayramınızı tebrik ediyor, daha nice bayramlara sevdiklerimizle beraber sağlıkla, mutlulukla, huzurla, kavuşmamızı diliyorum.

Sevgiler, Hayırlı Bayramlar...
Gönülünce dedi ki…
İyi bayramlar arkadaşım...Tatlın harika olmuş bayıldım...


Sevgiler...
nuralp dedi ki…
Bayramınız kutlu olsun...
Fatoş Öztürk dedi ki…
Dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun… Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!
durutarifler dedi ki…
Sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar dilerim.
Çok sevgiler,
mintinin dünyası dedi ki…
arkadaşım ellerine sağlık.çok lezzetli görünüyor.ben de yaptım yakın zamanda.sevgilerimi bırakıyorum sana.sevgiler...
Bulbulunyeri dedi ki…
Canım,
ellerine sağlık.Nefis görünüyor.
Bu tatlının şekline bayılıyorum. Çok şık bir sunum oluyor.
Sevgiyle kal.