20 Ağustos 2008 Çarşamba

SULU KÖFTE


okadar yemek arasında hergün ne yapıcam diye düşünmek insanı sinir ediyor sulu köftede tam ümitlerim tükendiğinde aklıma gelen yemek, bu ara benim gibi ne yapsam diye düşünenler için bi hatırlatma olsun dedim işte tarif..
MALZEMELER:
300 gram kadar kıyma
2-3 kaşık pirinç
2 küçük kuru soğan
kuru nane
karabiber
tuz
1 tane patates
1 tane havuç
2 kaşık domates salçası
YAPILIŞI:
köfteleri hazırlamak için kıyma,pirinç,tuz, karabiber,kurunane ve 1 küçük soğan rendesini yoğuruyoruz ,misket büyüklüğünde köfteler hazırlayıp un koyduğumuz bir tabağa koyuyoruz ve bütün köftelerin unlanmasını sağlıyoruz.Tencerede margarini eritip 1 tane yemeklik doğradığımız soğanı kavuruyoruz, patates ve havuçları ekliyoruz biraz kavrulunca salçasını ilave edip isteyen bu arada domates rendeside koyabilir suyunu koyup kaynamasını bekliyoruz kaynamaya başlayınca tuzunu ve köfteleri atıp pirinçler şişinceye kadar pişiriyoruz.kolay gelsin afiyet olsuuunnnn.....

13 yorum:

kizilciksurubu dedi ki...

Cok sevdigim bir corba cesididir. Nefis görünüyor canim, ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

benimde kurtaricimdir sulu kofte...cok severek yapar ve afiyetle yeriz:))

harika bir goruntu ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

canım çok severim sulu köfteyi harika hazırlamışsın eline sağlık ben bazen yarım limon ve yumurta sarısıyla terbiye yapıyorum tavsiye ederim hafif ekşili oluyor.sevgiler

Ayşe'nin mutfağı dedi ki...

MERHABA AYNEN BENİMDE TÜKENDİĞİM ANDA AKLIMA GELEN BİR TARİF AMA SİSİNKİDEĞİŞİKMİŞ BEN PATATES VE HAVUÇ KOYMUYORUM

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sulu köfteyi çok severim.. Salçalı hiç denememiştim, aklımda olsun.. Ellerine sağlık canım..

Dilekk dedi ki...

düşlerimin incisi evet terbiyelisinide arada yaparım hatta salçalısından çok daha güzel olur ama maalesef çocuklarım onu sevmiyor bu renkli renkli daha cazip görünüyor sanırım..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İyilik ve güzelliklerle dolu her şeyin istediğinizden de daha güzel olacağı harika bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

SOFRAM dedi ki...

Dilek'ciğim merhaba nasılsın, misafirler gitmiştir heralde artık,zaman zaman hepimiz düşüyoruz ne pişireceğim derdine, sulu köfteler pek güzel görünüyor, en sevdiğimiz yemeklerdendir, ellerine sağlık canım. Ailecek en içten sevgilerimizle...

DİLEK dedi ki...

ellerine sağlık.Pek severim sulu köfteyi uzun zamndırda yapmıyordum üşenmezsem yapayımm:)

sevgiyle kal

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

DİLEKÇİM sulu köfte o kadar iştah açıcı duruyorki insanın tokken bile canı çekiyor rengine kıvamına bayıldım canım ellerine sağlık sevgiler

Esin... dedi ki...

Dilekçim ne güzel bir çorba olmuş o öyle. Acaba bu köfteleri hazırlayıp dondurucuya atsak bişey olur mu pişirirken hiç denedin mi ?

meltem dereli dedi ki...

sulu köfteye bayılıyorum KİŞİSEL BLOGGUM

PRATİK SÜTLÜ TATLI

Sıcak yaz günlerinde yapabileceğiniz en kolay muhallebi MALZEMELER: 1 lt süt 1 bardak un 1 bardak seker 1 kutu krema vanilya meyve ...