SUSAMLI VE HAŞHAŞLI KURABİYE



içinde çıtır çıtır haşhaş ve susamlarla beni benden alan bu kurabiyeleri PEMBE CUPCAKE  görünce bayıldım vee direk denedim, tabii kiii sonuç mükemmel deneyin pişman olmazsınız..
MALZEMELER:
(Ölçüden 2 tepsi çıkıyor, ben yarım ölçü yaptım)

  • 250 gr tereyağ 
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı haşhaş 
  • 1 çay bardağı susam  
  • 2 çay bardağı pudra şekeri 
  • 1 yumurta  
  • 1 paket kabartma tozu 
  • aldığı kadar un 

YAPILIŞI: 

  • öncelikle susam ve haşhaşı kavurup soğumaya bırakın 
  • diğer tüm malzemeyi kulak memesi yumuşaklığında yoğurup haşhaş ve susamı (iyice soğusun) ilave edin, 
  • elinizle yuvarlak veya uzun şekil verip bir ucunu çatalla bastırın
  • 180 derece fırında hafif pembeleşinceye kadar pişirin 
  • kurabiyelerin bir ucunu eritilmiş çikolataya batırın 
  • afiyet olsun.....


Yorumlar