KIYMALI ...PATATESLİ RULO





MALZEMELER: 
1 bardak ılık süt 
yarım bardak su 
yarım bardak sıvı yağ 
2 yumurta ( 1 tanesinin sarısı üzerine) 
2 kaşık şeker 
1 kaşık tuz 
1 pk instant maya 
4 bardak kadar un 
susam 
İÇ HARCI: 
ben kıymayı soğan ile kavurup 2 tane rendelediğim patatesi ilave ettim, tuz,karabiber ve pul biberle tatlandırıp soğumaya bıraktım. 
YAPILIŞI: 
hamur malzemeleri ile çok sert olmayan bir hamur yoğurdum ve yarım saat üzerini örtüp mayalanmaya bıraktım. 
hamuru 2 parçaya bölüp merdane ile dikdörtgen olacak şekilde açıp her yerine patatesli-kıymalı harcı  yaydırdım ve rulo yaptım, daha sonra belirli aralıklarla kesip tepsiye dizdim , yumurta sarısı sürüp susam ektim. 
tepsi mayası geldikten sonra 200 derecede kızarana kadar pişirdim. 
yumuşak kalmasını istiyorsanız üzerine biraz su serpip mutfak havlusu ile sarabilirsiniz.

Yorumlar

Emel Yılmaz Akan dedi ki…
Nefissss görünüyor ellerine sağlık can.💟
Nasılda yumuşacık ve leziz olmuştur .
Ohhh misss misss.
Afiyetler olsun.
Sevgilerimle.
Dilek Mutfakta dedi ki…
Tesekkur ederim Emelcim
Dilek Mutfakta dedi ki…
Tesekkur ederim Emelcim
birgulunlezzetleri dedi ki…
Ne kadar güzel olmuşlar. Nefis ellerine sağlık.
Ellerinize sağlık resimlerini de çok güzel çekmişsiniz gel beni ye diyor afiyet olsun emeğinize sağlık :))
Sofradabuluşalım dedi ki…
Nasıl güzel bir görüntü...Nefis.
Unknown dedi ki…
harika gözüküyor ellerinize sağlık..
İnci Çelik dedi ki…
Of nefis görünüyor. Ellerinize sağlık.
ilke Çevik dedi ki…
offf çok leziz görünüyor tarifi not ediyorum denyeeceğim. ellerinize sağlık
akasyakokusu dedi ki…
Fotolar öyle harika kii çok can alıcı görünüyor..Siz afiyetle yediniz bizede ellerinize sağlık demek düşüyor. :)
icimdeki yolculuk dedi ki…
bende yaptım fakat sizler gibi görsel ve görüntü olmuyor görsel ve sunumda harika elinize sağlık
nergis mevsimi dedi ki…
Çok iştah açıcı görünüyor ama ben sadece patatesli olanı varsa, ondan alayım :) Elinize sağlık.
Diyecek bir söz yok .Rengi görünümü süper ellerine sağlık.
3cocuklahayat dedi ki…
ellerinize sağlık çok güzel görünüyor benimde amatör bir bloğum var ziyaret edip önerilerde bulunursanız sevinirim. ellifce.blogspot.com.tr
Fincan Teyze dedi ki…
ellerine sağlık muhteşem görünüyor...
Mutfakfelsefem dedi ki…
Enfessss.. eline sağlık. . Acıktım :(
Unknown dedi ki…
Ellerinize sağlık nefis gözüküyor.
www.kurabiyekek.com
birgulunlezzetleri dedi ki…
Çok güzel olmuş lar. Bu saatte yapalım geldi. Nefisss. Ellerinize sağlık.