SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİNDE YILBAŞI KUTLAMASI

 4 yıldır büyük bir heyecanla sevgili arkadaşımız ÇİĞDEM in önderliğinde BURSA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ' nde  yılbaşı kutluyoruz.
                                elimizden geldiğince yiyecek, içecek ve hediyeler hazırlıyoruz.
CANAT KURUYEMİŞ yılbaşı çerezlerimizi hazırladı, Ayrıca BURSA ÖZEL HAYAT HASTANESİ  havlu, diş fırçası ve hediyelerden oluşan paketleri dağıttı, yine SELÇUK ECZA DEPOSU çalışanları ve bölge müdürü değerli arkadaşımız EMEL BALIKÇI'nın eşi MAHİR BALIKÇI maddi desteğinin yanında çeşitli hediyeler ile hasta çocuklarımızı fazlasıyla sevindirdi.


                       bunlar da benim çocuklarımız için yaptığım cupcakelerim

 katılan tüm arkadaşlarımıza özellikle de bize vesile olan can arkadaşımız ÇİĞDEM' e binlerce teşekkür...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Çok güzel bir etkinlik olmuş,ne güzel düşünmüşsünüz...))
Unknown dedi ki…
Böylesine güzel bir organizasyonda bir araya gelip birşeyler paylaşmanız takdir-e şayan . Tebrik ederim canım. Banada beklerim ;)
Unknown dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dilek Mutfakta dedi ki…
Ziyaretiniz icin tesekkurler, elimizden geldigince birseyler yapiyoruz.blogunuzu gezdim cok guzel
Nursevin SÖNMEZ dedi ki…
HARİKA BİR BULUŞMAYDI SOSYAL MEDTADA TAKİP ETTİM. fakat bend egelecektim. Çiğdem çağırmıştı. Eniştem yoğun bakımd aolunc aburdan ayrılamadım. maşallah sizlere. sağlıklı yıllar. son tarifinizede uğramıştım :)
Hüzün Hüzün dedi ki…
Ne kadar güzel bir etkinlik bu. Hassas olduğum konuda bir paylaşım görmek beni çok mutlu etti,
sizi takibe aldım
Sevgiler
huzunsarisi.com