REDMOND 4506 İLE KIŞ TÜRLÜSÜ



MALZEMELER: 
1 demet pırasa
-1 tane kereviz
-1 kase haşlanmış nohut
-1 tane kurusoğan
-1-2 havuç
-kerevizin yaprakları
-tuz, 2 kesme şeker, zeytinyağı
-1 limonun suyu(yarısı sebzeleri doğradığımız suya, yarısı pişerken yemeğe
-domates suyu
YAPILIŞI:
bütün sebzeler yarım limon sıkılmış bol suyun içine doğranır bir süre bekletilir. soğan doğranır  sıvıyağ ile birlikte üzerine suda bekletilen sebzeler konur,domates suyu,tuzu,şekeri,yarım limonun suyu ve zeytinyağı gezdirilip yarım çay bardağı su eklenerek STEW/PİLAF olaraaaaaak 30 dk valf kapalı olarak pişirilir...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
bu aleti çok merak ediyorum.bu aralar bütün bloglarda görüyorum.çok işe yarıyor galiba.ellerine saglık.
hanife dedi ki…
Pratik bir alete benziyor..
Kış türlüsüde güzel görünüyor elinize sağlık..
Bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım benim bloğumada beklerim..
OnYüzMilyonOje dedi ki…
Harika görünuyor. Blogunuz cok hos gercekten. Ben de bloguma bekliyorum. Sevgiler. :)