TAHİNLİ KURABİYE




dün facebookta yayınladığımdan beri yorumların arkası kesilmedi tarif isteyen çok var,aslında 2 yıl önce yayınladığım bir tarif ama tekrar yazmak şart oldu .
MALZEMELER:

  • 1 çay bardağı tahin  
  • 1 çay bardağı pudra şekeri  
  • 1 çay bardağı sıvı yağ 
  • 4 çay bardağı un  

BU GÖRDÜĞÜNÜZ KURABİYELER ÇAY BARDAĞI ÖLÇÜSÜ İLE DAHA FAZLA YAPMAK İSTERSENİZ SU BARDAĞI İLE ÖLÇECEKSİNİZ...
Tüm malzeme yoğurulup ceviz büyüklüğünde yuvarlanacak ve 200 derecede 15 dk pişecek. hepsi bu kolay gelsiinn....

Yorumlar

pınar doğan dedi ki…
Nefis. Tahinli olan her tarife varìm. Ellerine saglik. Sevgiler
yasaminta kendisi dedi ki…
Tahinli kurabiye gercekten nefis oluyor, elinize sağlık, sevgiler: )
Unknown dedi ki…
ben romanya. ben aldi bu tarif resim koydu benim site anunturi gratuite pazar ben anne yapti bu tarif. olmadi resim gibi (((( belki tas yapti ben. olana kadar yapacak koyacak sitem anunturi gratuite