TARAÇA DOĞAL LEZZET KULÜBÜ BURSA'lı BLOG YAZARLARINI AĞIRLADI

Dün Bursa Kent Ormanı içerisinde bulunan TARAÇA DOĞAL LEZZET KULÜBÜ'  ndeydik, daha önce yazlık mekanlarında biz BURSALI BLOG YAZARLARI'nı ağırlamışlardı, bu defa yeni açtıkları kışlık mekanlarında birlikte olduk. Ormanın içerisinde şehir gürültüsünden uzak doğa ile başbaşa kalabileceğiniz bir mekan, İLETİŞİM BİLGİLERİ İÇİN TIK...TIK...TARAÇA
 mekan çok geniş ve gayet şık dizayn edilmişti
 Mekanın sahibi sevgili MÜBERRA AKGÜN hanım'a ev sahipliği için çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki…
Ne guzel bir araya gelmissiniz sevgiler
Unknown dedi ki…
Merhaba,sayfanıza hergun bakmaya çalışıyorum,bu yazınıza ait fotografları bakınca kendimi görünce çok şaşırdım.Bizde 2 çift olarak yanınızdakı masada kahvaltı yapıyorduk.İstanbul'dan h.sonu için gelmiştik.Sizleri bol bol fotograf çekenler olaeak hatırlıyorum.Hatta arkadasımla aramızda kadınlar gunu var dıye de konuşmuştuk. :) mekan çok güzeldi ama yardımcıları yoktu sanırım.
Dilek Mutfakta dedi ki…
Sevgili Burcu Gündüz, tesadüfün bu kadarı diyorum döndüm 2 kez okudum şaşkınlıktan:)))))blog yazarları olarak tanıtım için çağırmışlardı keşke tanışsaydık mutlu olurdum. servis kötüydü evet müşteri geleceğini tahmin etmemişler sadece biz olacaktık işler karıştı tabii:))))
durutarifler dedi ki…
Merhabalar
Bursalı blogger olarak aranızda olmak isterdim.
Bloğum
http://durutarifler.blogspot.com

Sevgiler