# yemekfırtınası 2. gün KREMŞANTİLİ KURABİYE

#‎yemekfirtinasi‬ 2. gün. Çayın en güzel eşlikçisi Dışarıda yağmur yağıyor, elinize kitabınızı almışsınız, çayın dumanı üstünde yanına hangi lezzet gider?   DEMİŞ sevgili Zerrin , ben çayımın yanına krem şantili kurabiye aldım yapması yemesi 10 dk. yapacaklara kolay gelsin...

MALZEMELER   :  
1 BARDAK SIVIYAĞ  
1 PAKET TOZ KREMŞANTİ 
2,5 BARDAK UN  
YAPILIŞI:  
TÜM MALZEME KARIŞTIRILIP YUVARLANIR 15 DK PİŞİRİLİR,KURABİYELERİMİZ HAZIR AFİYET OLSUN....

Yorumlar

Nursevin SÖNMEZ dedi ki…
bu kurabiyeleri yapmakda yemekde çok keyifli :) harika bir sunum. Ellerinize sağlık
seviminaskanasi dedi ki…
nefis ellerine sağlık çok beğendim, :) sevgiler bana da beklerim http://www.seviminaskanasi.com/
neseersoy dedi ki…
Çok beğendim , ellerine sağlık :) sevgiler