#yemekfırtınası 12. gün - PORTAKAL KABUĞUNDA KEK

12. gün: Portakalın suyuyla, portakalın kabuğuyla, portakal dilimleriyle, kısaca portakalın içine girdiği en ilginç tarif?? Haydi mutfağa, hazırlayıp bizlerle paylaşın.



  • 4 portakal, 
  •  2 yumurta,  
  • yarım bardak toz şeker,
  • 80 gr bitter çikolata, 
  •  yarım bardak sıvıyağ   
  • yarım bardak süt
  •  yarım  su bardağı portakal suyu,  
  •  1 su bardağı un, 
  •  2 yemek kaşığı kakao,  
  •  kabartma tozu  
YAPILIŞI: 

  • Portakalı ortadan ikiye kesip önce bıçak yardımıyla dikkatlice içini ÇIKARIN. 
  • KEK hamurunu çırpıp, eritilmiş çikolatayı ekleyin, 
  •  kabukların yarısına kadar doldurun 
  • 170 derecede yarım saat kadar pişirin . 

bu tarifi sevgili Tijen 'in programında görmüştüm denedim biz beğendik....

Yorumlar

Cok guzel gozukuyor. En kisa zamanda denemek istiyorum. Elinize emeginize saglik. Sevgilerimle :)
Simli Mutfak dedi ki…
çok yaratıcı; ne zamandır portakal çanağında kek yapmak istiyordum tarifiniz hızır gibi yetişti
Simli Mutfak dedi ki…
sizi de değişik kek tariflerim için bana beklerim sevgiyle kalın :)
www.simlipullumutfak.blogspot.com
muko dedi ki…
merhaba çokk güzell görünüyorr elinize sağlık
sevgilerimlee
ArMeda dedi ki…
Dilekcim harika görünüyor elerine sağlık.Ben de bloğuma geri dönüş yaptım ziyaretini beklerim...
www.armeda.blogspot.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÜZÜMLÜ KURABİYE

MAYALI ve KABARTMA TOZLU POĞAÇA

RAMAZAN MENÜ ÖNERİLERİ