KÜLAHTA KEK




külahta kekleri sevgili Tijen  Kanaltürk  de yayınlanan 5 ÇAYI programında yapmıştı, uzun zamandır denemek istediğim bir tarifti hemen denedim.  İşte tarif:
MALZEMELER:  

  • 3 yumurta
  • 1 bardak toz şeker
  • yarım bardak sıvı yağ
  • yarım bardak süt
  • 1,5 su bardağı un
  • yarım paket kabartma tozu  
  • 9 tane külah

ÜZERİ İÇİN: 
Sevgili Tijen çok güzel peynirli bir krema yapmıştı ama biz peynir sevmeyen bir aile olduğumuz için ben vanilyalı Creme Ole kullandım

YAPILIŞI: 
  • kek hamurunu çırpıp külahların içerideki çizgisine kadar krema sıkacağı ile doldurdum,
  • külahlarımın altı düz olduğu için herhangi bir desteğe gerek kalmadı direk tepsiye dizip 170 derecede fırınladım
  • soğuttuktan sonra paketin üzerindeki tarife göre hazırladığım creme ole yi krema sıkacağı ile üzerlerine sıkıp servise hazırladım.

yapılışını verdiğim linkten seyredebilirsiniz.
http://www.lezzetibol.com/bes-cayi/kulahta-muffin-donut-ve-karamel-kremali-kolay-pasta.html

Yorumlar

Keçece dedi ki…
Çok güzelmiş.
Ellerinize sağlık.
Ihlamurcum dedi ki…
Bende bunları oğluma yapmıştım,sunumu çok şık oluyor.Elinize sağlık.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÜZÜMLÜ KURABİYE

MAYALI ve KABARTMA TOZLU POĞAÇA

RAMAZAN MENÜ ÖNERİLERİ