KÜLAHTA KEK




külahta kekleri sevgili Tijen  Kanaltürk  de yayınlanan 5 ÇAYI programında yapmıştı, uzun zamandır denemek istediğim bir tarifti hemen denedim.  İşte tarif:
MALZEMELER:  

  • 3 yumurta
  • 1 bardak toz şeker
  • yarım bardak sıvı yağ
  • yarım bardak süt
  • 1,5 su bardağı un
  • yarım paket kabartma tozu  
  • 9 tane külah

ÜZERİ İÇİN: 
Sevgili Tijen çok güzel peynirli bir krema yapmıştı ama biz peynir sevmeyen bir aile olduğumuz için ben vanilyalı Creme Ole kullandım

YAPILIŞI: 
  • kek hamurunu çırpıp külahların içerideki çizgisine kadar krema sıkacağı ile doldurdum,
  • külahlarımın altı düz olduğu için herhangi bir desteğe gerek kalmadı direk tepsiye dizip 170 derecede fırınladım
  • soğuttuktan sonra paketin üzerindeki tarife göre hazırladığım creme ole yi krema sıkacağı ile üzerlerine sıkıp servise hazırladım.

yapılışını verdiğim linkten seyredebilirsiniz.
http://www.lezzetibol.com/bes-cayi/kulahta-muffin-donut-ve-karamel-kremali-kolay-pasta.html

Yorumlar

Keçece dedi ki…
Çok güzelmiş.
Ellerinize sağlık.
Ihlamurcum dedi ki…
Bende bunları oğluma yapmıştım,sunumu çok şık oluyor.Elinize sağlık.