SÜTLÜ İRMİK TATLISI




Eşimin en sevdiği tatlıdır, hiç bu kadar hızlı tarif koymamıştım yemekten sonra yaptım,soğuttum,resimledim veee hooopp yayına, aslında tarif vermeye gerek yok ama hatırlatma diyelim çünkü bu tatlıyı bilmeyen ve yapmayan yoktur sanırım.
MALZEMELER:
1 kilo süt
10 kaşık irmik
10 kaşık şeker
1 pk vanilya
Yapılışı:
tüm malzemeyi tencereye koyup göz göz oluncaya kadar karıştırarak pişiriyorsunuz,ıslatılmış tepsiye döküp soğuyunca servise hazır.
ben araya 1 sıra kakaolu bisküvi koydum,tercih sizin...

Yorumlar

pınar doğan dedi ki…
süpersiniz dilek hanım kaç kez dantelle süsleme denedim bir türlü başarılı olamadım,Ellerinize sağlık :)
Unknown dedi ki…
Dantelle süsleme çok güzel, dilek hanım Ellerinize sağlık.:)
sarımutfak-hande dedi ki…
süslemeye bayıldım
ellerine sağlık çok güzel olmuş
AslıASLI dedi ki…
Çok ilginç çok güzel bir süsleme olmuş. Ellerinize sağlık.
Ellerinize sağlık müthiş görünüyor....
AsOrTiK dedi ki…
bu nasıl bir sunumdur arkadaşım. çok zarif görünüyor. tadından hiç kuşkum yok. senin tariflerin her zaman %100 sonuç veriyor. bayılıyorum tariflerini uygulamaya. eline, emeğine sağlık canım benim.
öpüyorum seni
Sema'dan Lezzetler dedi ki…
Ellerinize çok güzel görünüyor sunumda harika
mutfakkimyası dedi ki…
Görüntüsü çok güzel olmuş. Harika
Adsız dedi ki…
ÜZERİNDEKİ ŞEKLİ NASIL YAPTINIZ?
Adsız dedi ki…
en sevdiğim tatlıdır kolay ve hafif hemen yapıyorum.Elinize sağlık

Adsız dedi ki…
Dantel ortuyu kirletmissiniz tarcinlari cikacakmi ortuden hszir ksgit danteller var kullan at seklinde onlari kullansaniz daha iyi olurdu sonra yikamak zorunda kalmazdiniz nacizane fikrimi sunayim dedim hazir dantel isini bir dusunun
Adsız dedi ki…
margarin koymuyor muyuz ?
Adsız dedi ki…
şu tepsiyi ıslatma meselesini anlamadım tepsinin altını mı ıslatıcaz
Görsel şölen olmuş Ellerine sağlık
tugce uygur dedi ki…
Dilek Abla;dantelli tarçın süslemen çok hoşuma gitti. Ne kadar yaratıcısın.