KİRPİ ÇİKOLATA





ÇOK PRATİK BİR KAHVE Yanı ,çikolata ve çıtır çıtır kadayıf birleşti ortaya bir lezzet bombası çıktı,tarif  canım arkadaşım Dileğe ait  http://incisi.blogspot.com/ 
MALZEMELER:
300 gr taze kadayıf  (10 dk fırınlanacak)
2 paket 80 gr çikolata (ben 1 bitter-1 sütlü kullandım)
YAPILIŞI:
Çikolataları benmari usulü eritiyoruz (ben cam kapta 2 dk mikrodalgada erittim)
içine kadayıfları koyup iyice birbirine yediriyoruz kalıpla şekil  verip yağlı kağıt üzerine dizip soğumaya bırakıyoruz.

Yorumlar

Nurşen Aksoy dedi ki…
Dilekcim bende okudum,yarın bende yapacağım..Merak ediyorum..ellerine sağlık,çok güzel olmuşlar..sevgiler..
o kadar güzel görünüyor ki ekrandan alıp yiyesim geldi.ellerine sağlık.sevgiler,selamlar..
Unknown dedi ki…
Hayirli aksamlar bu degisik güzel cokda kolay tam benlik .Canim ilk firsatda deneyecegim cok güzel görünüyor.
fuat gencal dedi ki…
Günaydın, Kirpi mirpi çok güzel olmuş. Ellerinize,emeğinize sağlık. Çok leziz ve nefis görünüyorlar. Ayrıca çokda iştah açıcı.

Saygılarımla..
sarımutfak-hande dedi ki…
çok pratik ve güzeller deneyeyim
ellerine sağlık
leylaileyemeksaati dedi ki…
cok ama cok begendim.benim sayfamada beklerim canim
çok tatlılar harika olmuşlar :)
İyi fikirmiş bu kış yapılacaklar listesine alıyorum.Teşekkür ederim :)))
sürbisa dedi ki…
Görüntü olarak harika gözüküyorlar lezzetlerininde çok iyi olduğuna eminim
ÖZLEM TURAN dedi ki…
Bunu mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık.
Ferkay dedi ki…
Çok güzel görünüyor hem kolay hem atıştırmalık harika bir tarif ellerinize sağlık,
Lezzet Senfonisi dedi ki…
Merhaba Dilek hanım,
Hem harika hem şık görünüyorlar. Fikrinize ve ellerinize sağlık ne kadar da pratik.
Sevgilerimle
Öznur
Sema'dan Lezzetler dedi ki…
Elinize sağlık çok hoş ve pratik olmuş denenesi bir tarif selam ve sevgilerimle.