VANİLYALI MUFFİN-''ÇAY - KAHVE BAHANE ETKİNLİĞİ''




 http://tombultarifler.blogspot.com/   ARKADAŞIMIN DÜZENLEDİĞİ ETKİNLİĞE GÖNDERİYORUM.
Akşam saat 22.30 civarında oğlanlar yine mutfağı karıştırmaya başladılar ne yesek durumundalar,tabi yine iş başa düştü muffinler yapıldı saat 23.00 itibarı ile muffinler yok olmuşlardı:))))
MALZEMELER:
2 YUMURTA
1 bardak tozşeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 bardak un
YAPILIŞI:
TÜm malzemeyi çırpıp kağıt kalıplara paylaştırdım 12 tane oldu 175 derecede 20 dk kadar pişirdim.

Yorumlar

ellerine sağlık dilekciğim bizim sanırım kaderimiz çocuklar saat kaçta isterlerse fark etmez biz hemen yapar yediririz :))
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim ellerine sağlık böyle güzel mufinleri kim olsa mideye indirir harika görünüyorlar yanlız sütü 2 sefer yazmışsın sıvıyağmı olacak biri sevgiler canım
Dilek Mutfakta dedi ki…
Gül ablacım evet farketmemişim şimdi düzelttim teşekkür ederim...
Dilek Mutfakta dedi ki…
Emelcim aynen benim mutfak 7/24 açık. senin kızlar,benim oğlanlar Allah sağlık versin de bizde yapalım yedirelim...
Unknown dedi ki…
dilekciğim teşekkürler tatlım tarifin için. Tarifin yayında sevgilerimi gönderiyorum. Bu arada size maşallah diyorum hızınızdan dolayı öpüyorum canm sevgiler
durutarifler dedi ki…
Nefiiisss
Miss gibi kokmuşturrr
Ellerine sağlık
Sevgiler
Gönülünce dedi ki…
Bende çok secerim muffinleri saat kaç olursa yerim:))...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...
yasemin dedi ki…
ellerinize sağlık.. keşke saat kaç olursa olsun benim de yemek yiyebilme özgürlüğüm olsa: ) ahh şu kilolar... ben de bloguma beklerim.. sevgiler..