GAZOZLU-MEYVELI PASTA



Daha önce de defalarca yapıp yayınladığım bu lezzetli pastanın tarifini hatırlatmak istedim tarif http://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com/2011/08/gazozlu-meyval-tepsi-pastas.html ait.Yapmamış olanlar mutlaka denemeli.
MALZEMELER: KEK İÇİN: 3 YUMURTA
1 BARDAK ŞEKER
YARIM BARDAK SADE GAZOZ
YARIM BARDAK SIVIYAĞ
2 BARDAK KEKUN
KREMA: 1 KUTU KREMA
1 POŞET KREM ŞANTİ
1 POŞET DAMLA SAKIZLI CREME OLE
YETERİNCE SOĞUK SÜT
AZ PUDRA ŞEKERİ
ÜZERİ İÇİN:
ÇEŞİTLİ MEYVE
TART JÖLE
YAPILIŞI:
PANDİSPANYAYI YAPIP GAZOZLA ISLATIP SOĞUMAYA BIRAKIN.
ŞANTİ-CREME OLE VE KREMAYI DERİN BİR KABA ALIN KIVAMA GELİNCEYE KADAR SOĞUK SÜT EKLEYEREK İYİCE ÇIRPIN.
PANDİSPANYANIN ÜZERİNE BİR KISMINI SÜRÜP KALANI SÜSLEMEK İÇİN AYIRIN,MEYVELERİ DİZİP TART JÖLESİ SÜRÜN.

Yorumlar

cafemuss dedi ki…
Blogu açtığım anda bu enfes pastayla karşıaştım ve gözüm gönlüm bayram etti bu nasıl güzel bir süslemedir böyle.gerçekten elnize sağlık :)
Nes-Kayfee / Nesli dedi ki…
Ellerine sağlık canım, harika görünüyor. Sevgiler, dostçakal
durutarifler dedi ki…
Ben bu pastanın görüntüsüne bayılıyorum.
Ellerine sağlık
Çok çok güzel görünüyor gerçekten
Sevgili Yeşime de çok sevgiler
Çok güzel, çok şık görünüyo, en kısa zamanda deneyeceğim. Ellerine sağlık canım, sevgiler...
(Yemek Sevdam)
bu harika birşey.
BAYILDIM RENKLERİN CANLILIĞI BENİ BURAYA ÇEKTİ:))))
ELLERİNE SAĞLIK:))
nasıl güzel görünüyor gel beni ye der gibi:) ellerine emeklerine sağlık...
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim ne güzel bir pasta tablo gibi ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı hafta sonları
Gönül dedi ki…
ama bu pasta değil,şaheser..ellerinize sağlık..
yeşim dedi ki…
ellerine sağlık canım beğenmenize sevindim afiyetler olsun.sevgiler.