BESTE'nin KAKAOLU TOPLARI

Arkadaşımın güzel ve şirine kızı BESTE'nin yaptığı toplar aynen onun anlatımıyla yayınlıyorum:)))

MALZEMELER:
‎1 paket kakaolu petibör ,
2 yemek kaşığı toz şeker
50 gr eritilmiş margarin
2 yemek kaşıgı kakao
1 çay bardağı süt

YAPILIŞI:

Bisküviler rondodan geçer... ardındannn eritilmiş margarin ve bisküvi bir kaba boşaltılır ve diğer malzemeler kaba ilave edi...lir güzeelce sevgiyle yoğurulur yoğurma işlemi bitirildikten sonra ise başka bir tabağa 1 paket hindistan cevizi boşaltılır yaptıgımız topları h.cevizine bularıız ardından güzel bir tabaga serviss yaparızzz sonrada mideye :)
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN :)

Yorumlar

yeşim dedi ki…
ellerine sağlık canım.beraberinde güzellikler getiren hayırlı,huzurlu,sağlıklı neşe dolu bir hafta lezzet dolu bir gün diliyorum.sevgilerimle..
Selma - DUSBAHCESI dedi ki…
Cok guzel gorunuyorlar, ellerine saglik!
Unknown dedi ki…
Canımmm Beste'nin ellerine sağlık.Tam atıştırmalık olmuş öpüyo
rum.
FERZAN dedi ki…
slm,nasılsınız,hediyenizi aldım çok teşekkür ederim,gönlünüze yüreğinize sağlık,en yakın zamanda foto çekip yayınlıycam,sizinle tanıştığıma çok sevindim,yeni yıl size sağılk mutluluk ve huzur getirsin,sevgiler....
çeşnici Handan dedi ki…
Sağlıklı, mutlu ve güzel bir yıl dlerim. Sevgilerimle.
Unknown dedi ki…
Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.
Dilek'cim yeni yılını kutluyor tüm güzelliklerin yeni yılda seninle olmasını diliyorum canım. Kucak dolusu sevgilerimle...
Mutfak Havlusu dedi ki…
Oh ne güzel yaaa
kahve ve çay yanına nefis bir tat,ellerinize sağlık.