PATATESLİ POĞAÇA



Yaz tatili başladığından beri her sabah oğlanlara ne yapsam diye düşünmekten bıktım,onlar için kahvaltı demek hamurişi demek bu poğaçalar da bu sabahki kahvaltımız çabuk bayatlamayan mikrodalgada ısıtılıp yenebilen lezzetli bir çeşit,yapacaklara kolay gelsin...
MALZEMELER:
1 paket yumuşak margarin
1 bardak kadar yoğurt
3 yumurta (1 tanesinin sarısı üzerine)
2 paket kabartma tozu
alabildiği kadar yaklaşık 4 bardak un
tuz
İÇ MALZEME:
ben haşlanmış patates ve sosisli yaptım
istenen malzeme konabilir
YAPILIŞI:
Tüm malzeme yoğurulup yumurta büyüklüğünde parçalar koparılıp malzeme konup kapatılır,ben bazılarını suya batırıp galete ununa buladım,bazılarınada yumurta sarısı sürüp susam ektim fırınladım.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ellerine saglik canim:))
Cok nefis olmus...
Hayirli cumalar
Unknown dedi ki…
Canımmm görüşemiyoruz iyisindir inşal
lah.Poğaçalar harika ellerine sağlık
öpüyorum...
Miskokulu Lezzetler dedi ki…
Dilekcim eline sağlık galeta unlu olanlar çok dweğişik geldi deneyeceğim.Sevgiler..
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR.
SEVGİLER
Cafe Pepela dedi ki…
Patatese bayıldığım gibi,poğaçalarına da asla hayır diyemem.. :)
Ellerinize sağlık , Dilek Hanım.
Çok güzel görünüyorlar..
makcig dedi ki…
Merhaba bu poğaçaları bizsiz yemeyin lütfen.24 temmuz sabah kahvaltısında Bursalı blog yazarları bir araya gelmeyi planlıyoruz.Katılmak isterseniz benimle iletişim kurar mısını?Sevgiler...