TAHİN HELVALI KURABİYE


SEVGİLi arkadaşım Didemde bu kurabiyeleri görür görmez yapmalıyım dedim http://hdidemlelezzetdenizi.blogspot.com/search/label/KURAB%C4%B0YELER SÜPER TAHİNLİ HERŞEYE BAYILIRIM BUNLARDA ÇOK LEZZETLİ OLDU.
MALZEMELER:
1 paket yumuşak margarin
1 fincan sıvıyağ
1 poşet kremşanti toz halinde
1 bardak tozşeker
alabildiği kadar un
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
tahin helvası
YAPILIŞI:
helva hariç tüm malzeme ile hamur yoğurulur cevizden büyük parçalar koparılıp avuç içinde açılıp ortasına tahin helvası konup kapatılıp tepsiye dizilir.
170 derecede pişirilip istenirse üzerine pudra şekeri ekilir.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
ellerine sağlık canım mutlu
hafta sonları öpüyorum...
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ÇOK DEGİŞİK BİR TARİFMİŞ TAHİN HELVAISNI HİÇ BU ŞEKİLDE KULLANMAK AKLIMA GELMEZDİ..
ELLERİNE SAGLIK
SEVGİLER
Adsız dedi ki…
Degisik bir tarif olmus canim,ellerine saglik afiyetle yiyinn..

Sevgilerimle
Gönülünce dedi ki…
Benimde aklıma takılan bir tarifdi...Nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...
nanekokusu dedi ki…
günaydın dilekcim,
nerelerdesin kurabiyelerini aldım çok nefis olmuş ellerine sağlık sen yenisini yap kocaman öpüyorum selamlar.
hdidem95 dedi ki…
ellerine sağlık dilekcim beğenmene sevindim sevgiler
Ballı Cimcime dedi ki…
Ellerine sağlık canım, nefis gözüküyorlar. Ödülünü almayı unutma olur mu? sevgiler..