KARNIBAHAR-BROKOLİ SALATASI ve YOĞURTLU ŞEHRİYE SALATASI


misafir geleceği zaman en çok salata konusunda sıkıntı çekiyorum,sizlere bu konuda yardımcı olmak için çok sevdiğim 2 salatayı paylaşmak istedim.

YOĞUTRLU ŞEHRİYE SALATASI:
şehriyeleri fazla yumuşamıyacak şekilde haşlayıp süzüyorum,soğuduktan sonra biraz sıvıyağ döküp , 2 salatalık rendeleyip iyice sıkıp suyunu süzüyorum,yoğurt,dereotu sarmısakla tatlandırıp servis yapıyorum. Haşlanmış tavukta ekleyebilirsiniz.
KARNIBAHAR SALATASI:
brokoli ,havuç ve karnıbaharı haşlayıp soğutuyorum,bol limon suyu,zeytinyağı,mısır,kırmızı közlenmiş biber isteğinize göre evde ne varsa karıştırıp servis yapıyorum.

Yorumlar

EZGİLİ TARİFLER dedi ki…
şehriye salatan değişik olmuş.diyet yapanlar için herikiside enfes bir tarif.elleriene sağlık sevgiler.
Pembe Tatlar dedi ki…
İkiside birbirinden nefis gözüküyor ama şehriye salatası çok ilgimi çekti ellerine sağlık canım
Gönülünce dedi ki…
Ben iki salatayada bayıldımmmm tam benlik olmuşlar...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...
Adsız dedi ki…
Ellerine saglik canim...

Sevgiler..
cerenim.com dedi ki…
Bloğunuz çok lezzetli:)
Arzu dedi ki…
süper iki fikir.
her ikiside çok güzel görünüyor.
ellerinize sağlık
aleyna dedi ki…
ikiside çok güzel ama beb brokoliyi alayım canım.sevgiler
sarımutfak-hande dedi ki…
ellerine sağlık bende salata çok severim ve hep değişik tarifler ararım benim sitedeki brokili salatasını denemediysen dene derim canım
sevgilerimle
Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık iki salatada
harika öpüyorum...
ANNEMİNELİ dedi ki…
Canım blogcular buluşuyoruz,detaylar için bloguma uğrarsan sevinirim.Blogunda buluşmayı yayınlarsan mutlu olurum.Görüşmek üzere sevgilerr.Öptüm.....