HAYIRLI KANDİLLER


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!
HAYIRLI KANDİLLER...
Ballı Cimcime dedi ki…
AMİN CANIM BENİM SENİNDE KANDİLİN MÜBAREK DUALARIN KABUL OLSUN...
Dilek'cim, hayırlı kandiller canım.
yeni imajın ne hoş olmuş, html ile mi yaptın? Baya ilerlettin kutlarım canım. Artık nasıl yaptığına dair ders verirsin artık, hakikaten çok merak ettim. Ben kendim html yazarak yapmaya çalıştım fakat hata verdi çalışmadı :(
Sevgiler canım, tekrar hayırlı kandiller..
Hayırlı kandiller arkadaşım...Duaların kabul olsun...
Sevgili Dilek,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki…
"SELAM OLSUN TÜRK İSLAM ALEMİNE CÜMLE TÜRK İSLAM ALEMİNİN MEVLİD KANDİLİ MÜBAREK OLSUN.YÜCE YARATAN SAĞLIKLA HAYIRLA NİCE KANDİLLERE ERİŞMEYİ NASİP ETSİN.. ALLAHA EMANET OLUN....."
Bulbulunyeri dedi ki…
Canım,
senin de kandilin kutlu olsun.
Allah tüm dualarımızı kabul etsin inşallah.
Sevgiyle kal.