RULO PATATES SALATASI




GÖRÜNTÜSÜ VE LEZZETİ ÇOK HOŞ BİR SALATA
malzemeler:
4-5 patates
1 haşlanmış havuç
1 avuç kadar haşlanmış bezelye
doğranmış salatalık turşusu
(ben iç malzemeyi kendim haşladım ama hazır garnitür koyabilirsiniz)
yoğurt -limon
mayonez -sarmısak-tuz
YAPILIŞI:
patatesleri haşlayıp iyice ezip tuz,limon suyu ve az zeytinyağı ile tatlandırdım. tezgaha streç yayıp üzerine püreyi dikdörtgen olacak şekilde elle bastırıp şekillendirdim.üzerine mayonezle karıştırdığım yoğurdu sürüp garnitürleri ekledim ve streç yardımıyla rulo yaptım.bu şekilde dolapta bir süre beklettim servis yapacağım zaman üzerine tekrar yoğurt - mayonez karışımından sürüp süsledim,üzerine sürdüğünüz yoğurda sarmısakta ekleyebilirsiniz.


Yorumlar

hunerlieller dedi ki…
pek güzel ve şık sunumlu bir salata olmuş.ellerinize saglık.svgiler.
elif dedi ki…
çok hoş olmuş sunumu.ellerinize sağlık..
Pembe Tatlar dedi ki…
Canım geçenlerde bende denedim gerçekten sunumuda tadıda ayrı bir lezzet ellerine sağlık...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...
Unknown dedi ki…
Canım muhteşem görünüyor ellerine sağlık bir rulosunu alıp kaçıyorum.
Mutlu haftalar kocaman öpüyorum...
FİLİZ'CE dedi ki…
çok güzel olmuş,streç filmle ruloyu nasıl yaptın ve streçi nasıl çıkardın,o kısmı anlayamadım cnm..açıklarsan sevinirim..ellerine sağlık..
Arkadaşım salatan ne kadar güzel görünüyor tek kelime ile bayıldım...Bende yemek istiyorum banada yaparmısınnnn???Ellerine sağlık hamarat ARKADAŞIM...
İyi bir hafta geçirmeni dilerim...
iPeK dedi ki…
Dilekcim muhteşem bir görüntü :) hele benim gibi patates sever biri için :) eşime dahi gösterdim 'yarınki menün' dedim :) iyi yapmışmıyım :) mutlu kal
birsence dedi ki…
ellerine sağlık arkadaşım...
gülcan dedi ki…
Ayyy arkadaşım salatana bayıldım valla çok harika görünüyor ellerine sağlık bir dilim aldım
bayıldım görüntüye..çok hoş olmuş..pratikte..misafir sofralarına yakışır..mutlaka deneyeceğim..ellerine sağlık canım..
Adsız dedi ki…
goruntu muhtesem eminim lezzeti de oyledir.yarin aksamki iftar misafirlerime yapmak istedim,sicak patatesi strecin uzerine yaydim, ancak yogurt soguk diye biraz patatesin sogumasini bekledim.maalesef rulo yapamadim cinku patatesler kirilip dagildi,sanirim patates sicakken rulo isini yapmak gerekiyor.
Unknown dedi ki…
Görüntüsü gerçekten çok güzel.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle
http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/