HALLEYLİ PASTA





bu sıcaklarda favori tatlılarımdan sürekli dondurucuda bulunduruyorum çok pratik ve de lezzetli
MALZEMELER:
20 tane halley (10 lu paketlerden 2 paket)
1 kutu (2 poşet) kremşanti
2 bardak süt
1 paket çikolata sos
YAPILIŞI:
2 BARdak sütle 2 poşet kremşantiyi iyice çırpıyorum bıçakla küçük parçalara böldüğüm halleylerle karıştırıp ıslatılmış borcama kaşık yardımıyla yayıyorum.Ben içine hindistancevizli kokostar doğramayı seviyorum isteyen deneyebilir süper oluyor,diğer tarafta tarifine göre çikolata sosu pişirip biraz soğutup üzerine döküp dondurucuya koyuyorum.


Yorumlar

yaban mersini dedi ki…
ilginç bir tatlı olmuş..bisküvi ile yapılanları gördüm ve denedim ama halley ilk kez gördüm..herkese bir halley oluyor mu yaptığnızda:)..slmlar
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
BANADA BİR HALLEY OLDU BU PASTAYI GÖRÜNCE.ELLERİNE SAĞLIK.
BEN DENEDİM AMA BANA BİRAZ AGIR GELDİ.
TABİ DAMAK TADI BELKİ BEN FAZLA ŞEKERLİ ŞEYLERİ SEVMEDİĞİMDENDİR.
SEVGİLER
AFİYET OLSUN
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim harika görünüyor,ellerine sağlık,soğuk soğuk çok ta iyi olur sıcaklarda, çocuklar halleyi sevdiklerine göre buna da bayılacaklardır, ben de deneyeyim, tabii artık dönüşte , hafta başı tatile çıkıyoruz.
Canım güzel bir hafta sonu diliyorum, dönüşte görüşmek üzere ailecek sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz:))
Süper olmuş. Bebe bisküvisiylede güzel oluyor arkadaşım. Ellerine sağlık. Sevgiler...
Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık harika olmuş
ben kokostarlı denemedim deniyim öpüyorum kocaman...
İlknur dedi ki…
Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Tam benlik.Kesinlikle deniycem.Afiyet olsun.
hdidem95 dedi ki…
bu sıcaklarda ne güzel gider soğuk soğuk ellerine sağlık canım sevgiler
Unknown dedi ki…
Bende istyorum bu pastadan. Ellerine sağlık çok pratik bir pasta. Sıcakta iyi gider.
Pembe Tatlar dedi ki…
Canım ellerine sağlık değişik bir tarif...
Hayırlı cumalar...
TAZE NANE dedi ki…
Çok ama çok seviyorum bu pastayı.
Sevgiler.
Dilek Mutfakta dedi ki…
valla arkadaşlar başkalarını bilmiyorum ama yerken bana bir HALLEY oluyor gerçekten:))) bugünde içine fındık ve gofret doğrayıp yaptım oda çok güzel oldu yap ye yap ye neolacak halimiz bakalım:))))))))))
lalelimutfaklar dedi ki…
dilek super bir tarif bu ellerine saglik.selamlar arkadasim.
Dilek Mutfakta dedi ki…
pasta ynjıjnn
yemekgezegeni dedi ki…
yemekgezegeni uyeliginizin tamamlanması icin sayfanıza eklemeniz gereken banner kodu e-mail adresinize gonderilmistir. lutfen kontrol ediniz.. sevgiler
gülşah dedi ki…
bu pasta yemeden nekadar önce çıkarılacakdondurucdan,hafif donukmu servis ediliyor?yoksa yumuşayana kadar dışarıda bekletip öylemi yenecek? buzdolabının alt gözünde dursa nasıl olur?
Pumpulininmutfagi dedi ki…
Ne kadar hoş bir bloğunuz var,takipçinizim bundan sonra.Bloğuma beklerim pumpulinininmutfagi.blogspot.com
Sevimin Aşkanası dedi ki…
nefis , hiç duymamıştım ellerinize sağlık izlemeye aldım sık sık uğrarım artık bana da beklerim sevgiler