KAHVE ÇEKİRDEĞİ KURABİYE


kahveye aşık birisi olarak http://melisamutfaknotlari.blogcu.com da gördüğüm bu kurabiyelere vurulmuştum çok lezzetli ve çok bereketli 30-35 tane çıkıyor işte malzemeler,
1 paket yumuşak margarin
yarım su bardağı sıvıyağ
2 yumurta
1 bardak pudra şekeri
2,5 bardak un
200 gr nişasta
1 yemek kaşığı türk kahvesi
3-4 kaşık kakao
1 paket kabartma tozu
YAPILIŞI:
Tüm malzeme yoğurularak ele yapışmayacak bir hamur elde edilir biraz dinlendirdikten sonra cevizden biraz büyük parçalar koparılarak elde oval şekil verilip tepsiye dizilir,üzerlerine bıçakla çizik atılıp 175 derecede 20 dakika kadar pişirilir.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
cok sirin olmuslar
bir kahve sever olarak ben bu kurbislere bayildim:))

www.yenitadlar.blogcu.com
made in funda dedi ki…
gerçekten de nefis olmuş.kahve delisi eşime yapmam lazım bir ara.hoş bir sürpriz olur..ellerine sağlık canım.
NOT:canım daha öncede yazmıştım yazının rengi çok açık.okunmakta zorlanıyor insan.az daha koyultsannn..
Adsız dedi ki…
harika olmuslar dilekcim . hepsi cok muntazam gorunuyorlar vallaha bayildim. selamlar canim nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com
Unknown dedi ki…
Canımmm ellerine sağlık gerçekten kah
ve çekirdeği gibi olmuşlar akşam çaya
sendeyim:))Kocaman sevgiler...
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ellerine sağlık gercekten güzel bir fikirmiş.denemek lazım sevgiler
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
söylemeyi unuttum mimlendiniz tatlım:)
Ne kadar güzel bir fikir. Çok hoş görünüyorlar. Ellerine sağlık. Sevgiler...
SOFRAM dedi ki…
Canım bilmezmiyim kahve düşkünü olduğunu,sohbet akşamlarındaki kahve ikramların hatırımda:))
Kurabiyen çok şirin olmuş canım, bundan ben de en kısa zamanda yapmalıyım, Akif abin de kahve hastası çünkü...
Canım ellerine sağlık, öpüyorum, ailecek selamlar...
İlknur dedi ki…
çok hoşuma gitti.Ellerine sağlık.Tarifini aldım.BAyıldım..
made in funda dedi ki…
BENİM BLOĞUM ÇÖKTÜ CANIM.HERŞEYİ İÇE AKTARDIĞIM YENİ BİR SAYFA OLUTURDUM.ESKİ ADRESİMİ SİLİP YENİ BLOĞUMU SAYFANA EKLERSEN ÇOK SEVİNİRİM.BENİ YALNIZ BIRAKMAYACAĞINA İNANIYORUM.SEVGİLER.
İŞTE YENİ ADRESİM...


http://defneninmutfagi.blogspot.com/
çay kahve dedi ki…
çok acı olmuyor mu? :S kahveyi biraz yumuşatmak gerekiyor... ama ağız tadı tabiki.