ÇİLEK ZAMANI-ÇİLEKLİ PASTA


DAHA yerlisi çıkmamasına rağmen pazarda okadar çok ki görüntüsü insanı kışkırtıyor bu ara bloglarda sık sık çilekli pasta görebiliriz işte bir çilekli pasta tarifi:
MALZEMELER:
4 YUMURTA
1 bardak tozşeker
1 bardak un
yarım bardak nişasta
vanilya
1 fincan sıcak su
yarım pk kabartma tozu
YAPILIŞI:
1 bardak şekerin yarısıyla yumurta aklarını katılaşıncaya kadar, diğer yarısıyla da yumurta sarılarını 1 fincan sıcak suyla beraber iyice çırpalım.Önce sarıları daha sonrada un-nişasta-vanilya ve yarım pk kabartma tozunu yumurta aklarına söndürmeden tahta kaşıkla karıştıralım.Tabanına yağlı kağıt koyduğumuz orta boy çemberli kalıpta 175 derecede 40 dk kadar pişirip soğumaya bırakalım.
KREMASI:
3 bardak süt
1,5 kaşık nişasta
1,5 kaşık un
yarım bardak şeker
vanilya
1 bardak sütle yapılmış 1 paket kremşanti
ben kremayı pişirip soğuttuktan sonra kremşantinin yarısını ekledim kalan yarısıylada üzerini süsledim.

Yorumlar

Esra'nın Mutfağı dedi ki…
En sevdiğimdenn:)))çileklii... gerçekten süper ellerine sağlık:)
made in funda dedi ki…
canım pastan çilekli.tam defneye göre.ellerine sağlık.bu arada sorunumu hallaettim.artık yine bloğumdayım.desteğin için çok teşekkür ederim canım..
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim yakın olsaydık keşke çaya gelirdim hemen pasta evdekilerden kaldıysa tabi görüntüsü bile yetiyor insana ellerine sağlık canım hayırlı güzel bir hafta diliyorum sevgiler
Dilek Mutfakta dedi ki…
GÜL ablacım sen gel ben hemen yenisini yaparım senin için biliyorsun, ayrıca pastayı dün yapmıştım bitti bugün tekrar yaptım çocuklarda sevdi özlemişiz.
Adsız dedi ki…
Sahane bir pasta olmus, ellerine saglik. Sevgiler.
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ellerine sağlık ne güzel görünüyor benim gibi çilek canavarı için tamda
sevgiler
HUYSUZBALIK dedi ki…
Offf dilekçim süper olmuş. Görüntüsü süsü harika. Ellerine sağlık. Sevgiler...
Unknown dedi ki…
Canımmm benim harika olmuş valla el
lerine sağlık.Ben tamamını alsam olurmu anca yeter sımsıcak sevgiler...
EZGİLİ TARİFLER dedi ki…
harika olmuş canım bende deneyeyim dedim ama bizim canavarlardan çilek kalmıyor.artık bir dahaki pazarı beklicem ellerine sağlık sevgiler.
İlknur dedi ki…
Ellerine sağlık.Bayılırım...
Adsız dedi ki…
Kesinlikle pastanın en güzel hali bu

ellerine sağlık
kocaman sevgilerrrrrrrrrrrrrr
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim pastan muhteşem görünüyor, ben daha bu sezon yapmadım sadece meyve olarak tüketiyoruz şu an, ama çilekli de nefis oluyor pastalar.Ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle öpüyorum...
Mutfak Havlusu dedi ki…
harika yaa ne güzle çilek zamanını iyi değerlendiren birsi:)
ellerinize sağlık.
nanekokusu dedi ki…
süperrrrrrrr
ellerine sağlık en sevdiğim pastalardan bir dilim verirmisin ellerine sağlık canım çok öptüm selamlar.