PORTAKALLI KEK-37.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ

ETKİNLİĞE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIMhttp://sevincceden.blogcu.com TEŞEKKÜR EDER KOLAYLIKLAR DİLERİM.
Portakal reçelinden sonra birde portakallı kek tarifi vereyim herkes evde biriken portakalları tüketsin zamanı geçmek üzere
MALZEMELER:
3 yumurta
7 kaşık şeker
yarım bardak sıvıyağ
7 kaşık un
1 pk kabartma tozu
ÜZERİ İÇİN:
2 Portakal kabuğu rendesi
2 portakal suyu
7 kaşık şeker
YAPILIŞI:
Kek hamuru çırpılıp 180 derecede yaklaşık 30 dakika pişirilir,bu arada portakal suyu, rendelenmiş kabuklar ve şekerle şerbet yapılıp soğumaya bırakılır, fırından çıkan kekin üzerine şerbeti dökülüp servis yapılır.Çok kolay ve lezzetli bir kek...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık misss gibi portakal kokusu sardı etrafı kocaman sevgiler...
made in funda dedi ki…
tarif süper.hemen tarifini aldım en kısa zamanda yapacağım canım.çok nefis bişey olmuş buuuuuu..
Esra'nın Mutfağı dedi ki…
Hiii harikasın. Bunu bu hale nasıl getirdin? Muhteşem olmuş. Ben de denicem bunu.Ellerine sağlık:)
Unknown dedi ki…
Missler gibi portakal kokulu keke bayılırım
ellerine sağlık
sevgiler
Adsız dedi ki…
Ne güzel buralara kadar gelmişti portakalın kokusu demek sendin :)
Ellerine sağlık pek güzel olmuş çok severim bu keki...
Sağlıcakla...
SOFRAM dedi ki…
Canım merhabalar, nasılsın, ben de bu sıralar epey ihmal ettim bloğumu, bazı yoğunluklardan dolayı, işlere başlamadan biraz dolaşayım istedim.
Canım reçelin de kekin de çok güzel olmuş, bayılırım bu reçele, hele de pastalarda süslemelerde harika oluyor, kokusu buralara kadar geldi canım, ellerine sağlık, öpüyorum, ailecek sevgi ve selamlar...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ellerine sağlık Adaşım
portakallı lezzetlere bayılıyorum
gözümde sürekli şu reçele takılıyor
Adsız dedi ki…
hmmmm mis gibi kokuya geldim:))

ellerine saglik canim goruntu super

www.yenitadlar.blogcu.com
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim canım benim bende sizleri çok özledim sağlığımın biran evvel düzelmesini 4 gözle bekledim inşallah bundan sonra sorunlar yaşamayaız sağlık ve mutluluk dolu günler bizlerle olur kucak dolusu sevgiler canım
Adsız dedi ki…
portakallı tarifler her zaman tercihimdir.bu tarifi mutlaka deneyecegim.ellerine saglık canım.sevgiler.
Unknown dedi ki…
Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim ne güzel şeyler yapmışsın hepsi denenecekler inşallah ellerin dert görmesin kandilin ve dünya kadınlar günün kutlu olsun sevgiler çok öpüyorum canım
Adsız dedi ki…
Merhaba, bu tatlıyı bir arkadaşımda yemiştim. Beğendiğim için tarifini alıp resmini çekmiştim. Ama benim aldığım tarifte hamuruna sıvı yağ konmuyor,yarım bardak portakal suyu ekleniyordu. Eminim sizin tarifiniz de güzel olmuştur. Elinize sağlık. www.yemekdefterim.blogcu.com
Dilekcim, dünya kadınlar gününü kutluyorum canım.
Kucak dolusu sevgilerimle..
Eylül dedi ki…
Dilekcim kandiliniz mübarek olsun..Kadınlar günümüzde kutlu olsun öpüyorum canım...