PATATESLİ RULO BÖREK-PORSELAN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-34-


http://fzehra.blogcu.com/ARkadaşımızın evsahipliği yaptığı etkinliğe boş zamanlarda hazırlanıp dolaba konabilecek, istenirse kızartılıp istenirse fırınlanabilecek çok pratik ve lezzetli bir börekle katılıyorum kolay gelsin...
MALZEMELER:
4 yufka
6-7 patates
1 su bardağı yoğurt
2 yumurta
yarım paket erimiş margarin veya sıvıyağ
beyaz peynir veya lor
tuz-karabiber-kırmızıbiber
YAPILIŞI :
-patatesler haşlanır,soyulur ve çatalla yada patates ezicisiyle biraz iri kalacak şekilde ezilir.
-yoğurt,yumurta,erimiş margarin veya sıvıyağ,tuz karabiber,kırmızı biber,ezilmiş beyaz peynir karıştırılıp ezilen patateslere ilave edilip harç hazırlanır.
-harç koyu olursa biraz sütle sulandırılabilir
-bütün bir yufka masaya serilir üzerine biraz sıvıyağ gezdirilip 2.yufka konur üzerine harçtan sürülür.
-3.yufka konup tekrar harç sürülür,4.yufkada konup harcın hepsi sürülüp 4 yufka birden rulo yapılır
-ortadan 2ye bölünüp dolaba kaldırılır hemen pişirilmeyecekse biraz donduktan sonra dilimlenip dondurucuda saklanabilir
-pişirilecekse en az 2 saat dolapta bekletilip dilimlenir tepsiye dizilip üzerine kaşar rendelenip fırınlanır
-acil durumlarda yenecek kadar dilimlenip yağda da kızartılabilir...
AFİYET OLSUUUNNNN.....

Yorumlar

kelebeklisaniyeler dedi ki…
Mmm miss gibi ellerine saglik..

Sevgilerimle...

http://www.kelebeklisaniyeler.com/
Adsız dedi ki…
ELELRİNE SAĞLIK CANIM

BÖREĞİN BLOGUMA AYRI BİR RENK AYRI BİR LEZZET KATTI

TEKRAR BEKLERİM ETKİNLİK BOYUNCA BENİ YALNIZ BIRAKMAYIN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM

SAĞLICAKLA KALIN SEVGİLERİMLE..

fzehra.blogcu.com
Adsız dedi ki…
pratik oluşunu çok sevdim, çalışanlar için böyle önden hazırlamalı tarifler çok yardımcı oluyor.Annemin deyimiyle bulmuş gibi oluyorsun.
Unknown dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK HEM PRATİK HEMDE LEZİZ BİR BÖREK
made in funda dedi ki…
enfes görünüyor canım.ellerine sağlık...
Adsız dedi ki…
Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.
Unknown dedi ki…
Hımmm nefis olmuş böreğin arkadaşım ellerine sağlık...
Sevgiler...
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ÇOK NEFİSSSSSSS GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK İYİ HAFTA SONLARI
Unknown dedi ki…
harika olmuş canım ellerine sağlık sevgiler
merhaba şu anda bende bu börekten yiyorum. ben patates püresiyle yapıyorum tavsiye ederim ellerinize sağlık sevgiler alkım
Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık pufpuf harika olmuş börekler sıcakken bir tane alsaydım keşke,mutlu haftalar öptüm...
tugce:-) dedi ki…
ben bu böreği çok severim, bir arkadaşımın annesi yapardı, buzlukta dururdu hep, eve aç gelince iki dilim keser yerdik. tarifini bir türlü bulamamıştım :) nasıl makbule geçti şimdi :)
eline sağlk
tugce:-) dedi ki…
ben bir şeyi merak ettim, 2 saat buzdolabında mı yoksa buzlukta mu bekletmek gerkiyor? buzdolabında diye anladım ama yine de emin olmak için soruyorum, yapacağım da :)