KEDİDİLİ PASTA -PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-29-




MALZEMELER:
1,5 Paket kedidili bisküvi(savoıardı marka olanı kullandım)
1 kilo süt(1 bardağını kedidillerini ıslatmak için kullandım)
2 kaşık nişasta
2 kaşık un
1 bardak tozşeker
1 poşet kremşanti
1 bardak soğuk süt (şanti hazırlamak için)
1 yumurta
vanilya
donmuş vişne
meyveli sos
YAPILIŞI:
ÖNcelikle kremayı hazırlayalım 3 bardak süt,nişasta,un,şeker,yumurta ve vanilyayı birlikte muhallebi yapalım miksere tutup soğuması için bırakalım. Kremşantiyide 1 bardak sütle yapıp dolaba kaldıralım.muhallebi soğuyunca kremşantiyle karıştırıp iyice çırpalım.
Ben kelepçeli kalıbın en küçük boyunu kullandım kedidillerini süte batırıp kalıbın çevresine dizelim 1 katta altına dizelim muhallebinin yarısını dökelim donmuş vişnelerin yarısınıda koyup 2.kat kedidillerini ıslatarak tekrar dizelim 1 kat daha muhallebi koyup kalan vişneleri dizelim. Meyveli sosu tarifine göre pişirip biraz soğuyunca pastanın üzerine döküp soğuması için dolaba kaldıralım. en az 4-5 saat dolapta bekletip servis yapalım.
gerçekten çok lezzetli ve sunumu güzel bir pasta mutlaka deneyin derim.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
dediğin gibi sunum çok güzel tadını da merak etti doğrusu

ellerin sağlık
sevgilerr
leyya dedi ki…
bu kedi dili pastasını görünce miyavv miyavv olmamak elde değil))eline sağlık arkadaşım
leyya dedi ki…
bu kedi dili pastasını görünce miyavv miyavv olmamak elde değil))eline sağlık arkadaşım
Unknown dedi ki…
Canım arkadaşım gerçektende enfes bir pasta olmuş ellerine sağlık,ilk fırsatta deniycem,mutlu hafta sonları dilerim,öptüm..
Baharcicegi dedi ki…
Pasta da sunumda cok güzel olmus elinize saglik.
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim günaydın canım,döktürmüşsün yine, pastan süper olmuş, mmm çok ta leziz olduğuna eminim güzelim, öptüm sevgilerimle...
Gönül dedi ki…
hayatım ellerine sağlık pek güzel görünüyor....sevgilerimle öpüyorum

haa bu arada termal şort nasıl demişsin iyi hayatmı nasıl olsun ellerinden öper:)))
Adsız dedi ki…
Sahenee, ellerine saglik.