SİMİT


bloglarda simit tariflerini görüyordum ama yapmaya pek cesaret edememiştim www.arzumcum.blogcu .com arkadaşımızda görünce denemeliyim dedim ve sonuç mükemmel çıtır çıtır mis gibi simitler oldu.
MALZEMELER:
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık su
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket yaşmaya
1 tatlı kaşığı tuz ve şeker
Aldığı kadar un ( yaklaşık 5 su bardağı kadar )
Sosu için:
2 yemek kaşığı pekmez
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay bardağı su
Üzeri için; bol susam
YAPILIŞI
Hamuru yoğurup 1 saat kadar dinlendirin demiş arzumcum ama ben fazla bekleyemedim bu arada sosu hazırlayın mayalanan hamuru 20 bezeye ayırın bezeleri uzunlamasına yuvarlayın rulo şeklinde daha sonra iki ruloyu birbirine dolayın simit şekli verin ek yerini düzeltin önce sosa sonra susama batırıp pişirme kagıdı serilmiş tepsiye dizin bu şekilde 10 simit çıkıyor birazda tepside mayalandırıp pişirin kolay gelsin afiyet olsuuunnnnn.....

Yorumlar

sarımutfak-hande dedi ki…
ımmmm nefis denemekte fayda var
ellerine sağlık canım
Şahane görünüyor, tam pastahane simidi olmuş, çok severim.. Ellerine sağlık Dilek..
Cafe Gusto dedi ki…
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..sevgiler...
Adsız dedi ki…
slm...

simitler çok leziz gözüküyor...ellerinize sağlık...
sevgiler...

www.limonsarisi.blogcu.com
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilek'ciğimmmm,

Simit enfess görünüyor, çok da severim..

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler, öptüm.....
Unknown dedi ki…
nefis çıtır çıtır simit süper eline sağlık sevgiler
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim simitler çıtır çıtır sıcacık nasıl güzeldir çayıda demlemişsin orada olmak nasıl isterdim bir bilsen canım ama sağlık sorunlarım beni bu yaz çok bunalttı biri bitmeden biri başlıyor şimdide zona olmuşum 15 gündür hala düzelemedim ağrılarım ve yanma yüzünden hiç birşeye bakamaz oldum RABBİM beterinden saklasın hayırlı cumalar sevgiler canım
HUYSUZBALIK dedi ki…
Dilekçim simitler şahane görünüyor. Yanında da kaşar peyniri olacak mmmm nefis...
Adsız dedi ki…
canım enfes bir görüntü bu kekler de öyle hepsini deneme potansiyeli içindeyimmm

ellerine sağlık
sevgilerrr
Hemşerim hoşbuldum uzun ara oldu sizleri çok özledim bu arada.Simitlerine bayıldım kahvaltıda çıtır çıtır ne de güzel yenir.Aşağıdaki mafinlerde tam benlik nefisler...Ellerine sağlık...

Sevgiler...
simitlerin muhteşem görünüyor canım.harikasın.tarifimi denemen ve beğenmen beni çok mutlu etti.bende çok seviyorum bu simitleri.sabah kahvaltıda,çayla birlikte nefis oluyor.ellerine sağlık.afiyetler olsun.sevgiler.
HÜLYA dedi ki…
simitlerin şahane dilekcim..ellerine sağlık..

gerçektende aynı pastanelerde satı
lanlar gibi olmuş.

arzumcuma da bu tarifi verdiği için teşekkür etmek lazım. Bu kadar beğenildiğine göre denemek şart oldu..

Benimde bir simit tarifim var ama sanki bu daha güzel gibi görünüyor denenecekler listeme ekledim
sevgilerimi bıraktım canım sağlıcakla kal
nazik teklifin için teşekkürler canım.bende görüşmek isterdim ama zamanım çok kısıtlı.bu kısıtlı zamana bir sürü yer ve yapılacak bir sürü iş sığdırmam gerek.başka zaman inşallah.gönül dolusu sevgiler.
Adsız dedi ki…
Dilekciğim simitler gerçektende çok iştah kabartıyor canım .Bir an hazırmı bu simitler diye baktım doğrusu, eminim tadıda çok güzeldir.Ellerine eneklerine sağlık canım.simidi sevmeyen varmı diyede düşünmeden edemiyorum.bir dilim beyaz peynir domates ve çaysız düşünemiyorum .ıhımmmm olsada yesem.öptüm canım
sürpriz/özlem