SALATALIK TURŞUSU


bunlar benim evdeki fazla salatalıkları değerlendirmek için yaptığım turşular asıl salatalık turşusu tarla salatalığı dediğimiz salatalıktan olur onlar pazarlarda yeni çıkmaya başladı daha dayanıklı oluyor turşular yumuşamıyor şimdilik bununla idare ettik işte tarif.
MALZEMELER:
1 litre su
3 kaşık tuz
2 kaşık sirke
1 kaşık şeker
birkaç tane nohut
YAPILIŞI:
Su,tuz,şeker ve sirke bir tencerede kaynatılır,salatalıklar kavanoza dizilir içine birkaç nohut atılır kaynayan su altı kapatılıp sıcakken kavanoza dökülür ağzı kapatılıp 1 hafta beklenir afiyetle yenir...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
SOFRAOZLEMİ dedi ki…
en sevdiğim turşu çeşidinin başında gelir ,ama ben bi türlü tutturamadım nedense..hep annem yapar.:)

bunlar nefis olmuşlar ellerinize sağlık.
Unknown dedi ki…
ayyyy çok güzel olmuş eline sağlık sevgiler
sarımutfak-hande dedi ki…
ımmm bayılırım salatalık turşusuna ellerine sağlık kışın bir çok yemeğin yanında iyi gider
afiyetolsun size cnm
sevgilerimle
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
canım benim ellerine sağlık bende bugün kornişon aldım turşu için biraz deneyecegim bakalım nasıl olacak.sende de turşu yapımını görünce bir bakayım dedim ama aklım karıştı kaynattığın karışımı sıcak mı döküyorsun .yoksa ben yanlışmı anladım.sevgilerimle.