KOKOSTAR MUFFİN


Muffinleri www.yasaminkiyisindan.blogcu.com arkadaşımızın bloğunda görmüştüm kakaolu yapmıştı ben sade yapmayı tercih ettim tarif için teşekkürler arkadaşım ...
MALZEMELER:

2 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
Yarım su bardağı süt
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
İÇ MALZEME:
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
2 tatlı kaşığı pudra şekeri
çok az gıda boyası kullandım belli olsun diye
YAPILIŞI:
öncelikle bir kasede iç malzemeyi hazırlayalım,kek malzemesiyle muffin hamurumuzu yapıp kağıt koyduğumuz muffin kalıplarına 1 er kaşık hamur koyalım ortalarına 1 tatlı kaşığı kadar iç malzemeden koyup üzerine tekrar hamur ilave edelim kalıpları fazla doldurmayın çok kabarıyo r taşmasın 175 derecede 20-25 dak pişirmek yeterli oluyor,kolay gelsin afiyet olsun...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
selam:))Canım harika yapmışsın hemde renkli renkli ellerine sağlık..benimkiler bu kadar güzel olmamıştı..Beni çokkkk mutlu ettin.Beğendiğine sevindim..Ellerin dert görmesin canım..Sevgiler..
pelince dedi ki…
Dilek bende de kek olmasa kalkar şu anda hemen yapardım..Ellerine sağlık...

Öpüyorum....
www.illedeyemek.com dedi ki…
çok şirinler eline sağlık canım..
Unknown dedi ki…
eline sağlık canım değişik bir fikir çok güzel sevgiler
Adsız dedi ki…
İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-2/4.HAFTANIN EV SAHİBELİĞİNİ http://hobievigardenya70.blogspot.com ADRESİMDE BEN YAPACAĞIM... HERKESİ BEKLERİM