KIŞ HAZIRLIKLARI BAŞLIYOR




adını bile anmak istemiyorum ama maalesef kış gelecek bende hormonlu sebzeleri yememek için herkes gibi mevsimindeyken sebzeleri dondurucuya atıyorum,konserve yapıyorum bunlar birazda olsa kurtarıcı oluyor,pazarda şu an herşey çok güzel ,bol ve ucuz bunu değerlendirelim derim yapan herkese kolay gelsin.
YAPILIŞI:
Ben taze fasulye ve bamyaları iyice yıkayıp ayıklıyorum daha sonra robottan geçirdiğim bol domatesin içinde hafif sarartıyorum bamya yaparken birkaç tane limon tuzu atıyorum,daha sonra soğutup torbalara dolduruyorum,dondurucuya atıyorum. En altta yaptığımda yaz turşusu biberleri tuzlu suda haşlayıp sirkeye koyuyorum birkaç diş sarmısak atıp 1 gün olmasını bekliyorum hazır...

Yorumlar

SOFRAM dedi ki…
Günaydın canım, ne güzel kış hazırlıkları başlamış,tam da zamanı şimdi, sağlıkla yersiniz kış boyunca inşallah canım, ellerine sağlık, öptüm , güzel bir hafta diliyorum, ailecek selamlar...
saniyesultan dedi ki…
ellerine sağlık canım.Ben fasulyeleri direk haşlayıp koyuyrum,içine domatesde doğrayarak poşete dolduruyorum. Allah ağız tadıyla yemek nasip etsin.
Unknown dedi ki…
kolay gelsin canım allah yemeği nasip etsin inşallah sevgiler
Leyla Poyraz dedi ki…
Sevgili dilek..
kış hazırlıkların çok güzel.. ellerine sağlık..
banada beklerim..
Sevgiler...
Unknown dedi ki…
canım kolay gelsin... uzun süredir bilgisayarımdaki sorun yüzünden uğrayamadım...güzel temennilerin için teşekkürler.Ahhhh ahhhh çalıştım çalışalı ne çok şeyleri unutmuşum halbuki dahada pratik olmam gerekiyor iyiyki hatırlattın kış hazırlıklarını bende bir kaç çeşit hazırlasam fena olmayacak .Önceden domates suyu yapardım şişelerce ne de iyi olurdu dedim ya tembelleştim iyice.... canım seni kocaman öpüyorum . Allah yardımcın olsun.
SOFRAMDA BERABER dedi ki…
merhabalar bende hazırlıktayım gerçekten yazdan hazırlığımızı yapmamız gerekiyor ramazanda elirken tam zamanı ellerine sağlık canım banada beklerim buyrun...
sevgilerle
Dilekkciğim, hepimize de yeter, herkese yetsin diye oranı bir yüksek tuttum ki sorma :) yıllardır bu tarz faliyet görmediğim için gözüm de doymuyor :))her çeşitten yapayım istiyorum, bir alem oldum :)) senin de bamya ve fasulyeler çekti beni :) haftaya da bunları mı yapsam :) sen sıkılmış adını bile anmak istemiyorsun ama bir hevesliyim büyük keyifle yapıyorum ben :)
Eline sağlık bamya favorim inşallah bitmemiş kaçırmamışımdır :) deli gibi saldırıyorum meyve sebzelere :)
karakazan dedi ki…
Fasulyelere bayildim tursuya bittim ne güzel hazirliklar basladi.bende fasulye doldururum ama haslamadan.Daha tarhana yoguracagim bende tursu kuracagim ins.Allah agiz tadiyla yemek nasip etsin ins.

sevgilerimle,serap.
Unknown dedi ki…
Dilek'cim iyi akşamlar ne mutluı sana kış hazırlıklarına başlamışsın ben daha başlayamadım,senden ilham alıp başlarım inşallah öptüm...