7 Mayıs 2008 Çarşamba

PROFİTEROLLÜ PASTA

MALZEMELER:
PASTA İÇİN:5 yumurta
4 fincan şeker
1 fincan ılık su
1 paket kabartma tozu
5 fincan un
KREMASI:1 paket kakaolu puding
süt
1 paket toz kremşanti
PROFİTEROL:tarifimi daha önce yazmıştım bakabilirsiniz
YAPILIŞI:öncelikle profiterolleri yapıp içlerini doldurup bir kenarda bekletelim.Pasta malzemesiyle kekimizi yapıp ortadan ikiye keselim arasına ve üzerine sürmek için 1 paket pudingi tarifine göre pişirip iyice soğutalım 1 paket toz kremşantiyi ilave edip mikserle iyice çırpalım pastanın arasına ve üzerine sürelim daha sonra profiterolleri üzerine koyup çikolata sosu dökelim.KOLAY GELSİN AFİYET OLSUN...

5 yorum:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

dileğim darısı başına olmuş demişsinde malzeme yok anacım bekarım ben ahahahah:)) senin başına olsun darısı gülüm.....bebişim pastan muhteşem görünüyor ellerine sağlık öpüyorum sevgülerümle kalıver:))

defneylebirlikte dedi ki...

pastan şahane olmuş.eline sağlık.harika görünüyor.

papatya68 dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

anneminkiziyim dedi ki...

hiiimmmm nefis ellerinize saglik.
Canm merhabalar, ellerin dert görmesin, profiterollüler nefis görünüyor, sevgiler....

Adsız dedi ki...

Canım anneler günün kutlu olsun, profiterollerin nefis görünüyor ellerine sağlık... Aleyna-Dilara

Kurban Bayramında Alınabilecek En Güzel Hediye

Kurban Bayramı ’nda sevdiklerinizi ziyaret ederken, yıllar boyunca kullanabilecekleri pratik bir hediye de vermeye ne dersiniz? Yalnız uyara...