PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ-17- KUMLU POĞAÇA



www.sefertasi.blogcu.com arkadaşımızın evsahipliği yaptığı etkinliğe KUMLU POĞAÇAyla katılıyorum.Kolay gelsin arkadaşım.
MALZEMELER:1 Paket yumuşak margarin
1 bardaktan az sıvıyağ
2 paket kabartma tozu
tuz
1 bardak yoğurt
alabildiği kadar un (4 bardak kadar)
İÇİ İÇİN: haşlanmış patates veya peynir olabilir
ÜZERİ İÇİN GALETE UNU
YAPILIŞI:Tüm malzemeyle kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapılır,mandalina büyüklüğünde parçalar koparılıp elde açılıp içine malzemesi konup kapatılır elde yuvarlanır,önce suya sonra galete ununa bulanıp pişirme kağıdı serilmiş tepside pişirilir.AFİYET OLSUUNNN....

Yorumlar

made in funda dedi ki…
poğaçalar harika olmuş.eline sağlık canım.
sevimin sayfasi dedi ki…
pogacalar nefis olmus canim
ellerine saglik
SeyyAh dedi ki…
ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için içten teşekkür ediyoruz. Gerçektende eski Sinop cezaevi ve kalesi antik çağdan bu yana kalabilmiş tarihi bir yer. Kapatıldıktan sonrada ziyaret açılmış. Görülmesi gereken yerlerden biri..Hepinizin görebilmesini ve ailecek gezebilmesini temenni ediyorum.
Bundan sonraki ekleyeceğim yazı ve resimlerle aktarmaya devam edeceğim.
Selam ve sevgilerimizle..
Adsız dedi ki…
Canımmm Dİlek,

ne güzel olmuş poğaçalar. hem pratik hem leziz.

ellerine sağlık hayatım.

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com
ESRA dedi ki…
ellerine sağlık çok değişik ilk kez duyorum bu kurabiyenin adını:)

sevgiler
Adsız dedi ki…
selam pogacalar çook degişik ve güzel..elinize saglık..sevgilerimle.
Adsız dedi ki…
ellerinize sağlık. çok lezzetli görünüyorlar. Afiyet olsun.www.guzelevim.blogspot.com
Poğaçalar nefis olmuş arkadaşım bir bardak çay eşliğinde güzel yenirler.Ellerine sağlık...
Güzel bir hafta dilerim...
Adsız dedi ki…
selam canım ellerine sağlık harika olmuş poğaçalar, olsa da yesem karnım aç:))) bu güzel tarif ve katılımın için çoooooooook teşekkür ederim sevgilerimle
Disalce dedi ki…
ımmm değişik bir tarif...dışını bu şekilde yapmak hiç aklıma gelmemişti....

ellerine sağlık..harika görünüyor.....
EZGi :)) dedi ki…
CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim poğaçaların ne kadar güzel olmuş, çok ta değişik olmuştur dışı galeta unlu, yaa işlerimi bitirip ben de yapayım, bakalım seninki kadar güzel olacakmı, öptüm güzelim sevgilerimle...
Dilek Mutfakta dedi ki…
Fatmacım,aşkolsun tabii ki benimkinden güzel olur ona şüphem yok senin yaptıkların herzaman harika,kolay gelsin..
Adsız dedi ki…
Cok harika görünüyorlar,ellerine saglik.Sevgiler.
Gönül dedi ki…
dileğim ellerine sağlık gülüm harika olmuş kumlular:))hade çayımı aldım ver bakalım tadına varalım:)) öpüyorum sevgilerimle yeavrım
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilek'ciğimm,

Adı da pek enteresan senin poğaçaların, eminim tadı da enfestir:))

Ellerine sağlık canım,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...
Adsız dedi ki…
merhba poaçalr nefıs elıne sağlık çayın yanına bırtane aldım gıdıyorumm