GÜL BÖREK(kıymalı-patatesli)

MALZEMELER:
1 kilo (5 tane)yufka
250 gr kadar kıyma
4 tane iri patates
1 tane iri soğan
1 bardak sıvıyağ
1 bardak su
tuz-karabiber
üzeri için 1 yumurta
YAPILIŞI:
öncelikle iç malzemeyi hazırlayalım,bunun için bir tavada biraz yağla yemeklik doranmış soğanı ve kıymayı kavuralım iyice kavrulunca tuzunu ve karabiberini ilave edelim,bu arada 4 tane patatesi rendeleyip, yıkayıp, iyice suyunu süzelim ve kavrulmuş kıymaya ilave edip birazda böyle kavurup tavayı ateşten alalım.İç malzememiz hazır.. Yufkaları tezgahımıza üstüste yayalım,4 e bölelim,yağla suyu karıştırıp yufkaya sürelim yuvarlak kısmına iç malzemeyi koyup rulo saralım ,kendi etrafında döndürüp gül şekli verelim 20 tane gül börek olacak,hepsini yağlanmış tepsiye dizelim,kalan suya 1 yumurta sarısı ekleyip böreklerin üzerine sürüp fırınlayalım..AFİYET OLSUNN...

Yorumlar

www.illedeyemek.com dedi ki…
eline sağlık canım çokta güzel görünüyor,sevgilerimle....
Adsız dedi ki…
fırından yeni çıkmışlar ne kadar da güzel
ellerine sağlık
sevgiler
made in funda dedi ki…
eline sağlık canım.nefisler..
hdidem95 dedi ki…
severek yapar bayıla bayıla yerim sağlık canım öptüm sevgiler
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilek çim nasıl iç çektiriyor bu nefis börekler bir bilsen kıymalı patatesli bizim evde en sevilen börek
çok güzel görünüyorlar
ellerine sağlık canım sevgiler
SOFRAM dedi ki…
Canım Dilek'ciğim nasılsın güzelim. Canım rahatsızlığım sırasındaki ziyaretlerin, desteklerin için çok teşekkürler ... İnan beni çok duygulandırdınız,moral verdiniz, sesini duymakta çok güzeldi. Ama o arada senin telefon numaranı almayı unutmuşum, bana msn den yazarsan çok sevinirim canım.
Canım şimdi daha iyiyim çok şükür, ama galiba biraz zaman gerekiyor, cuma günü tekrar kontrollerim var bakalım hayırlısı.
Canım yokluğumda yine her zamanki gibi döktürmüşsün, ellerine sağlık, börekte harika görünüyor, bu sıralar daha yeni yeni kolay yemekler yapabiliyorum ancak, çok çabuk yoruluyorum, evde olduklarında kızlar da yardımcı oluyorlar.
Canım bak seni kırmadım, sizlere bir pastayla merhaba dedim..:))
Canım görüşmek üzere sevgiyle öpüyorum, ailecek selamlar...
Adsız dedi ki…
NOT: ETKİNLİĞE KATILIRSANIZ BAŞLIĞA PDÇ 20
TARİFE BAŞLAMADAN EV SAHİBESİ http://mucizembenibul.blogcu.com
ayrıca tarif hazır olunca tarif hzır diye mesaj bırakmayı unutmayınız
sevgilerimi yolluyorum.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Ohhhh, sanki misss gibi börek koktu gibi gelmişti, buradanmış demek:)))

Elelrine sağlık canım, çıtır çıtır olmuşlar,

Sımsıcak sevgiler...