PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ -15- UN KURABİYESİ


ETKİNLİĞİ DÜZENLEYEN CANIM ABLAM http://www.dogada.blogspot.com/ a daveti için teşekkür eder,kolaylıklar dilerim.
MALZEMELER:1 paket oda ısısında margarin
1 fincan sıvıyağ
3 kaşık pudra şekeri
4 kaşık nişasta
4,5-5 bardak un
YAPILIŞI: yumuşak margarin ve pudra şekeri iyice birbirine yedirilip diğer malzemeler eklenir ele yapışmayacak kıvama gelene kadar un ilave edilip yoğurulur, ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp elde yuvarlanır 175 derece fırında 20 dakika kadar beyaz kalacak şekilde fırınlanır biraz soğuyunca üzerine bol pudra şekeri elenir, ben bir kısmına pudra şekeri ve tarçını karıştırıp eledim.Kolay gelsin ,afiyet OLSUUUNNN...
(TARİFİ http://www.portakalagaci.com/ adresinden almıştım biz çok beğendik tavsiye ederim)

Yorumlar

made in funda dedi ki…
kurabiye süper.eline sağlık canım.
Gönül dedi ki…
dileğim canım sağolasın Allah kimselere yaşatmasın böyle acılar...çok öpüyorum sevgilerimle..haa bu arada yokluğumda çok güzel tarifler yayınlamışsın hele pastana bittim nazar boncuklu...canım kurabiyenden alıp gidiyorum...sevgilerimle
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilek'ciğim,

Harika olmuş gerçekten. Ağızda da dağılıyordur değil mii:)) Canım istedi ama.....

Ellerine sağlık canım,

Kocaman sevgiler....
. dedi ki…
KURABIYELERE BAYILIRIM,HARIKA OLMUS BE GÜZELIM.ELLERINE SAGLIK.
SAHANE NE DIYEYIM,BIR UN KURABIYESI ANCAK BU KADAR GÜZEL OLURRRR:)))
YORUMUN ICIN TESEKKÜR EDERIM CANIM;SEVGILER:
ilker'in mutfagi dedi ki…
kurabiyeler harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim tarifini aldım canım başıma gelenleri sorma torunlar sağ olsunlar bilgisayarımı bozdu
oğlumda kendi bilgisayarını getirdi oda ingilizce birde en son sürümü ben benim külüstüre alışmıştım ne anlarım son sürümden tarifler birikti neyse düzene soktum sayılır ama bayağı uğraştım teşekkürler canım ellerine sağlık sevgiler
hdidem95 dedi ki…
canımcım bayılırım bende girer çıkar yerim nefis olmuş arkadaşım ellerine sağlık öptüm sevgiler
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim, kurabiyeler ne güzel görünüyorlar,ellerine sağlık, bir tanecik aldım canım, iyi geceler, öptüm...
Unknown dedi ki…
Hep söyle güzel bir un kurabiyesi tarifi aramışımdır..Ellerinize sağlık bu gökzüme çok güzel göründü...Deneyeceğim...
Unknown dedi ki…
Hep söyle güzel bir un kurabiyesi tarifi aramışımdır..Ellerinize sağlık bu gökzüme çok güzel göründü...Deneyeceğim...
Adsız dedi ki…
un kurabiyeler cok güzel olmus özenerek yaptiginiz cok belli minik minik cok hos eline saglik
sarımutfak-hande dedi ki…
ellerine sağlık kurbişler harika olmuş
sevgilerimle
Hemşerim ve adaşım tadını çıkarıyon dimi güzel şehirin
yapıyon kurabiyeleri yiyon keyfine bakıyonn.Ellerine sağlık un kurabiyelerin nefis görünüyor.

Canım memleketime iyi bak emi:)
sevgiyle kal
Aynur dedi ki…
eline saglik

kurabiyelerin nefis gozukuyo

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com
ESRA dedi ki…
hemşerim bloguma gelmiş bende onu ziyaret etmezmiyim:)selamlar oldum olası un kurabiyesine bayılırım:)ellerine sağlık.

sevgiler
Adsız dedi ki…
Kurabiyeleriniz çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. GÜL'ÜN MUTFAĞI PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ -15- UN KURABİYESİ" dilek yazıyordu acaba bizim dilekk mi diye geldim.
Bu adresle bir bağlantınız varmı. http://dilekkt.blogcu.com/BLOĞUM YAPIM AŞAMASINDADIR.KISA BİR ZAMAN SONRA SİZLERLE BİRLİKTE OLACAĞIM Yazıyor. Çok karışık oldu kusura bakmayın hayırlı geceler. Aleyna - Dilara
Dilek Mutfakta dedi ki…
aleyna dilara canım benim doğru adrestesin o dilek benim yemeksaatinden, yapım aşamasında olan blog kapandı bir süredir buralardayım beklerim.