ISPANAKLI BÖREK

MALZEMELER:
1 kilo yufka(5 adet)
1 kilo ıspanağın sadece yaprakları
1 tane iri soğan (yemeklik doğranmış)
1 kase yoğurt
1 bardak sıvıyağ
2 yumurta, tuz
YAPILIŞI:
öncelikle ıspanakları yıkayıp sadece yapraklarını süzgece doğruyoruz, içine 1 tane soğan doğrayıp tuzla biraz ovup fazla suyunu süzüyoruz,karabiberini ekleyince iç malzememiz hazır oluyor istenirse bu malzemeye biraz lor yada peynir konabilir.
yumurta,yoğurt, sıvıyağ ve tuzu çırpıp aralara süreceğimiz sosuda hazırlıyoruz.
yufkaları masaya serip ortadan ikiye kesiyoruz üzerine sos gezdirip ıspanakları koyup rulo sarıp tepsiye diziyoruz,tüm yufkalara aynı işlemi uyguladıktan sonra kalan sosa 1 yumurta sarısı ekleyip tüm böreğin üzerine sürüp 200 derecede fırınlıyoruz.

Yorumlar

EZGi :)) dedi ki…
dilekcim böregin enfes göünüyor.ellerine saglık canım sevgiler
Adsız dedi ki…
bak şimdi dolapta suran börek kokuyo bu kokuyor ben ne yapcam ya
nedir bu güzelliklerden çketiğim
ellerine sağlık
sevgiler
Adsız dedi ki…
bak şimdi dolapta suran börek kokuyo bu kokuyor ben ne yapcam ya
nedir bu güzelliklerden çketiğim
ellerine sağlık
sevgiler
kurtlu kitap dedi ki…
Hemşerim sen neler yapıyosun böyle?
Bu gidişle Bursa ziyaretlerimde kapını çalıcam bigün dayanamayıp.
Ellerine sağlık
Hımm börek nefis görünüyor.Ellerine sağlık canımcımm...Yanınada bir bardak ayran vardır ama dimi ...
Nilgün dedi ki…
Yine gramm gramm Kilo almaya devam ediyorum böyle güzel Lezzetler karsisinda...
Ellerine saglik canim

SEVGILER
Adsız dedi ki…
Cok lezzetli görünüyor börek,ellerine saglik.Sevgiler.
SOFRAM dedi ki…
Dilek'ciğim börek bütün güzelliğiyle karşımda duruyor,karnımda acıkmış, ama ben yiyemiyorum. Bugün de zaten fazlasıyla yedik günde, akraba günümüz vardı.Ellerine sağlık canım ıspanaklı böreği de çok severim. Canım sevgilerimle güzel bir pazar diliyorum...
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Gönül dedi ki…
dileğimmm ellerine sağlık bebişim börek nefis görünüyor ...söyle bakayımmm kaç kişi yeyip parmaklarını yedi:)) sevgilerimle kocaman öpüyorum
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilek'ciğimmm,
Enfesss görünüyor böreğin, ellerine sağlık canımmm....

Kocaman sımsıcak sevgiler.....
hdidem95 dedi ki…
dilekcim börekde ye beni diyor ellerine sağlık canım öptüm sevgiler