HAŞHAŞLI REVANİ

MALZEMELER:4 yumurta,
1 su bardağı şeker
1 su bardağı irmik
1 su bardağı mavi haşhaş
1 su bardağı un
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
ŞURUP:
1 su bardağı şeker
1 su bardağı su
ÜZERİ İÇİN:
1 paket beyaz çikolata sosu dr.oetker
2,5 bardak süt
YAPILIŞI:yumurta ve şeker çırpılır diğer malzemeler eklenerek kek hamuru yapılır yağlanmış kare borcamda 175 derecede pişirilir. kek pişerken şurup yapılır ılınmaya bırakılır fırından çıkarılan revanide ılıtılıp, ılık keke ılık şurup dökülür.soğuyunca 2,5 bardak sütle yapılan beyaz çikolata sosu soğutularak üzerine dökülür kivi dilimleriyle süslenir. KEK GİBİ KURU, REVANİ KADARDA ŞERBETLİ BİR TATLI DEĞİL..hAFİF VE LEZZETLİ.AFİYET OLSUNNNN...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Dİlekçiğim, enfesss görünüyor. Revanide haşhaş çok ilginç bir fikir.. Byeaz çikolata sosuda lezzetine lezzet katmıştır eminim.

ellerine sağlık

sevgiler.

www.misssgibi.com
Dilek Mutfakta dedi ki…
zerrincim bende haşhaşı ilk kez böyle birşeyde denedim çok değişik yerken ağıza çıtır çıtır geliyor hoş bir lezzet
Haşhaş tatlılarımıza girmeye başladı ama revaniye hiç düşünmemiştim.Ama harika olmuğu belli artık kullanabilirim.Ellerinize sağlık...
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilek'ciğim,
Ev haşhaş dolu, ben bu revaniyi denemeye gidiyorum:))

Ellerine sağlık canım,

Sevgiler.......
Dilek Mutfakta dedi ki…
pastacırapunsel kolay gelsin,afiyet olsun...
SOFRAM dedi ki…
Dilekciğim çok değişik bir revani olmuş, haşhaş değişik bir lezzet vermiştir, görüntü de çok hoş olmuş, ellerine sağlık, öptüm canım, sevgiler...
dogada.blogspot.ru dedi ki…
deneyeceklerime birde bu nefis revani eklendi harika çıtır çıtır olmuştur canım ellerine sağlık helva hakikaten çok güzel oluyor ben bir dahakine tereyağlı denemeyi düşünüyorum çünkü ben başka bir tarifle tereyağlı yapıyordum lezzeti çok güzel oluyordu fakat sıcakken yoğurmadığım için herhalde kırılma oluyordu bunun görüntüsü ağızda dağılması muhteşem yanlız dediğin gibi el yakıyor ne yapalım her şeyin bir zorluğu olacak sevgilerimle güzel bir gün diliyorum canım