GÜNAYDIIINNN İYİ HAFTALAR


Yorumlar

Adsız dedi ki…
ohhhhhhhhhhhhh sefan olsun süper bir keyif dogrusu köpüklü köpüklü tek keyifle içtigim şey türk kahvesi ellerine saglık kokusu buaralara geldi valla sen mi yaptın canım kendine mi yaptın afiyet bal şeker olsun.... hayriye73
Aman allahım bu kahve nasıl da köpüklü olmuş bayılırım.
canım, Dilekciğim ellerine sağlık. geldim pastanın kenar dilimini vermeye miss gibi bir kahveyle karşılaştım. Hoş kenar parçalar hep annelerindir ama madem istedin sana feda olsun canım benim.

Canım bayıldım bu kahveye; neler geldi aklıma neler dinle bak :)

Her kahve aynı değildir...

Her kahve aynı tadı taşımaz… Nerede içiyorsan, kiminle içiyorsan ona göre değişir.

Sahilde oturduğun rüzgarlı bir sonbahar günü, en sevdiğin dostun ağlarken içtiğin kahvenin tadı kederlidir…
Kahve telvesine yüreğinin acısı karışır

Bir pazar öğle sonrası annenin “hadi bir kahve yap da içelim” dediği kahve huzurludur…
Köpükler annenin göz bebeklerine yansır…
Dudağının kıyısında kalan küçük bir gülümsemedir…

Bir gece vakti zil zurna sarhoş birinin içtiği kahve düşülen kuyudan çıkma cabasıdır…
Koyu kıvamlı kahverengi bir ipe tutunur çıkarsın.. çıktığın an uyuyakalırsın… Ferahlıktır...

Dostlarla içilen kahve neşedir… Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer…

Tek basına gece vakti balkonda içtiğin kahve yalnızlıktır. Acıdır tadı.
Ama garip de bir keyfi, lezzeti vardır…

Baban için yaptıgın kahve sevgi doludur…
Sıcaktır dumanları tüter ve kokusu büyülüdür...

Beklemediğin bir anda sana uzatılan kahve başkadır…Isıtır insanin içini, yorgun olduğunda içtiğin kahve hafifletir seni…
Kendine getirir, unutturur günün ağırlığını...

Kahve ayni kahvedir belki... Köpüğüyle, rengiyle, dumanıyla ayni kahvedir..
Ama içilen kahveler ruhunun süzgecinden geçer ve tadlari değişir…

Teşekkür ederim kahve için, içim ısındı :))
Kucak dolusu sevgiler...
SOFRAM dedi ki…
Canım günaydın, böyle bol köpüklü mis gibi bir kahveye kim hayır diyebilir ki...Sevgili Asiye de ne güzel yazmış,dillerine sağlık...
Canım senin de ellerine sağlık,sana da güzel bir hafta olsun...
Sevgiyle...
Dilek Mutfakta dedi ki…
hayriyecim,asiyecim,fatmacım ziyaretinize teşekkürler.kahve ben ayrılmaz ikiliyiz arada sınırları zorluyorum ama çok seviyorum napayım.asiyecim yazdıkların nasılda güzel hemde gerçek evet kahvenin bana görede her ortama göre tadı değişiyor.kahve saati terapi saati diyorum...
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim bu gün kahvaltıda fatmada kahvede sende ne güzel bir gün kahveyide herkes böyle yapamaz bol köpüklü birde sevdiklerimizle olunca tadına hiç doyum olmaz ellerine sağlık canısı sevgiler