ELMALI RULO


MALZEMELER:3 yumurta, 3 çay bardağı un, 3 çay bardağı tozşeker, yarım paket kabartma tozu,
İÇ MALZEME:3 elma rendesi,2 kaşık şeker,1 tatlı kaşığı tarçın
ÜZERİ İÇİN:pudra şeker
YAPILIŞI:rendelenmiş elmalar 2 kaşık şeker ve tarçınla karıştırılarak mini fırın tepsisinin altına yayılır.[YAĞLAMADAN VEYA KAĞIT KOYMADAN]üzerine çırpılan kek hamuru dökülerek 175 derece fırında 20-25 dk kadar pişirilir.Fırından çıkınca üzerine nemli bez örtülüp 10 dk kadar beklenir bir havlunun yada tepsinin üzerine ters çevrilerek çıkarılıp rulo yapılır,üzerine pudra şekeri ekilir,çatlamalar olursa önemli değil o sıcaklıkla yapışıyor..AFİYET OLSUUUNNNN.....

Yorumlar

dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim bayıldım inan bu görüntüye bu na benzer benimde yaptığım bir tarifim var ama sen nasıl sarıyorsun yapışmıyormu yağlamadığın tepsiye benimki elmalar alta gelecek şekilde dizilip
üzerine kekini dökerek pişiriliyor öyle servis ediliyor senin tarifin çok daha güzel ellerine sağlık canım
Adsız dedi ki…
Cok güzel bir rulo pasta,sahane görünüyor.Ayrica o üzerindeki catlakliklar varya, onlar da ayri bir güzellik katmis pastaya.Ellerine saglik canim.
Ne kadar pratik olmus, pandisyanya ile ici beraber pismis. Elmali her tur pastayi da cok severim, ama elma tepsiye yapisir gibi geliyor bana. Kagit koyarak denesek daha iyi olmaz mi?
Melek* dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK ÇOK HOŞ GÖZÜKÜYOR
Elmalı rulalar nefis görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...
Dilek Mutfakta dedi ki…
yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar tepsiye yapışmıyor merak etmeyin sadece bıçakla kenarlarını kurtarmanız yeterli pat diye düşüyor zaten..
İlker Ergin dedi ki…
hem nefis hemde pratik ellerine sağlık.sevgiler.
hdidem95 dedi ki…
yemek saatindeyken almıştım bu tarifi senden enfes bişey oluyor ilkinde rulo yapamamıştım ama sonrasında süper olmuştu elmalı kurabiyenin keklisi herkese tavsiye ederim mutlaka deneyin derim ellerine sağlık dileğim süper olmuş öptüm sevgiler
Dilek Mutfakta dedi ki…
didemcim teşekkürler evet sitedeyken vermiştim tarifi yapan herkes çok beğenmişti misafirin yanında bile yapılabilecek kadar kolay ve lezzetli..
Adsız dedi ki…
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...
Adsız dedi ki…
Dilekçim süper olmuş ellerine saglık denemeyi düşünüyorum ama rulo sararken bir problem çıkarmı püf noktası varmı didemde ilkinde başarılı olamamış muhakkak deneyecegim ellerine saglık canım....sevgiyle kal. hayriye73
Adsız dedi ki…
çok güzel olmuş elma da var ya içinde süperr
ellerine sağlık
sevgilerrr
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim bu gün denedim süper oldu ellerine sağlık canım yarın misafirim geliyor onlar için hazırladım sevgiler canım
Gönül dedi ki…
dilyekcim bu ne güzel bişi ya merak ettim bmende yapıcam ellerine sağlık...ssevgilerimle öpüyorum
SOFRAM dedi ki…
Dilekciğim günaydın canım, bu tarifi yemek saati forumunda vermiştin ama şimdi resmini de gördüm iyi oldu. Harika görünüyor,ya ben bugün hiçbirşey yapmıyacaktım, yapması da kolay kalkıp yapsam mı acaba, çocuklar da evde, böyle şeyleri çok seviyorlar.Ellerine sağlık canım, bak yapışırsa yardıma gelirsin artık...:))
Öptüm canım, sevgiler...
Adsız dedi ki…
dilekcim ellerine sağlık,ne güzel olmuş,yorumları okuyunca ben de yapmaya karar verdim.yarın inşallah.hoşçakal.yapışmaz inşallah.
Adsız dedi ki…
dilek biz yaglı kagıt koyup yapsak olmazmı canım ??????????
Adsız dedi ki…
dilekçim elmalı ruloyu denedim süper oldu sagol canım ben tepsiye cesaret edemedim yaglı kagıt koydum nemli bez örttüm rulo yaparken kırıldı eyvaaaah dedim ama yapıştı sıcaklıkla
afiyetle misafirlerim yedi canım sevgiyle kal.....hayriye73