EKLER PASTA

daha önce yazmış olduğum profiterol tarifiyle aynı yanlızca üzerine hazır çikolata sosu yerine 1 paket bitter çikolatayı benmari usulü eritip eklerleri sıcak çikolataya batırdım şeklini vermek içinde krema pompasını uç takmadan kullandım.
MALZEMELER:1.5 su bardağı su 1.5 su bardağı un 1 fiske tuz 1 fiske şeker yarım paket margarin 3 yumurta YAPILIŞI:1.5 suyu şeker tuz ve yağı tencereye koyup kaynatıyoruz 1.5 bardak unu ilave edip 5 dk un helvası kıvamında pişiriyoruz ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz 3 yumurtayı teker teker tahta kaşıkla hamura iyice yediriyoruz krema pompası yada kaşık yardımıyla hamuru tepsiye cevizden biraz büyük parçalar halinde koyuyoruz önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz fırını kapattıktan sonra bir süre içinde bekletiyoruz ARA KREMASI:2 bardak süt 3 kaşık un 3 kaşık şeker ile muhallebi pişiriyoruz diğer tarafta 1 bardak sütle 1 paket kremşanti yapıp soğuyan kremaya mikser yardımıyla karıştırıp profiterollerin içine dolduruyoruz üzerine hazır çikolata sos ile servis yapıyoruz.bu tarifle 30 tane çıktı

Yorumlar

Adsız dedi ki…
ellerine saglik canim
ekler pastaciklar harika gorunuyor
afiyetle...

www.yenitadlar.blogcu.com
Adaşım eklere bayılırım.Ellerine sağlık nefis görünüyor.Yiyenlere de afiyet olsun
Adsız dedi ki…
miniş minik ne güzeller ellerine sağlık
sevgilerr
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Dilekk'ciğim,

Ellerine sağlık canım, çok severim, 2 tane kaptım gidiyorum:)))

Sevgiler....
Adsız dedi ki…
Dilekciğim,

enfessss görünüyor...

ellerine sağlık şekerim.

sıcacık sevgiler..
www.misssgibi.com
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim ellerine sağlık ekler pastayı çok seviyorum canım çekti şimdi ne yapsam mutfağa gidip bu güzel ekleri yapsammı acaba sevgilerimle canım
Adsız dedi ki…
ellerine saglık dilekçim minik pastacıklar tek lokmalık gel beni ye diyor yedim bile.....misafirlerime yapacagım sagol canım
hayriye73
Dilek Mutfakta dedi ki…
yorum yazan herkese teşekkür ederim alıp götürenlerede afiyet olsunnn....
Gönül dedi ki…
dilekcimmm oldumu şimdi yaa ben bayılırım buna akşam yarım ölçü yapsammıı acep 15 tane yerim hiç olmazsa 30 yerine ahahahaha...ellerine sağlık bebişim..sevgilerimle
Dilek Mutfakta dedi ki…
gönülcüm afiyet olsun ama abartma istersen termal şort falan kesmez sonra.
SOFRAM dedi ki…
Dilekciğim, ekler pastan harika görünüyor, yine döktürmüşsün. Öok severim ekleri... Tatilde çocuklara bol bol pasta yapıyorsun bakıyorum.Ellerine sağlık canım. Ben de şimdi aşağıdan elmalı rulo tarifini aldım, yapmaya gidiyorum, inşallah seninki kadar güzel olur, pişince sana yazarım, hadi görüşmek üzere canım, öptüm, sevgiler...
Dilek Mutfakta dedi ki…
Fatmacım kolay gelsin sonucu merakla bakliyorum..
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim yemek saatinen arkadşımız asiye yeni blog açmış ziyaret etmek isterseniz adresi veriyorum sevgiler canım
http://asiyeninmutfagi.blogspot.com/
Dilekcim, çok teşekkür ederim canım. Bu ne güzellik. Nasıl mutluyum bir bilseniz eski dostlarla tekrar buluşmak harika.
Rklerler de nefis görünüyor, yapımı çok zahmetli bir pasta ama yemeye gelince bir çabuk bitiyor değil mi :) ellerine sağlık
Dilek Mutfakta dedi ki…
asiyecim hoşgeldin aramıza çok sevindim yemeksaatinde beraber olamadık ama kısmet burayaymış..sık sık beklerim bende gelicem..
SOFRAM dedi ki…
Dilekciğim, elmalı ruloyu yaptım ama dediğim çıktı tepsiden ayrılmadılar, bizde çareler tükenmez, rulo olmazsa bizde baton yapalım dedik ve güzel de oldu, çocuklar çok sevdiler, gerçekten çok güzel oldu tadı. Ama yılmadım, tekrar deneyeceğim..:))Öptüm canım...
Dilek Mutfakta dedi ki…
Fatmacım inanmıyorum yaaaaaaaaavalla pat diye düşüyo tepsiden benimki
NiNo dedi ki…
supoer bunlar kesin denemem lazim harika gorunuyorlar
hdidem95 dedi ki…
dileğim döktürmüşsün valla bendede var ama tarif değişik bunu mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım sevgiler öptüm
Adaşım samimi teklifin için teşekkür ederim.
Canım ben sık sık geliyorum bursaya
inş. görüşürüz bidahaki sefere
hem telefonunu nirden bilcem ben senin bursada binlerce dilek vardı dimi:)
Adaşım samimi teklifin için teşekkür ederim.
Canım ben sık sık geliyorum bursaya
inş. görüşürüz bidahaki sefere
hem telefonunu nirden bilcem ben senin bursada binlerce dilek vardı dimi:)
Adsız dedi ki…
Dilek pastalarını görünce oğlumun aklı karıştı hepsini istiyor bugün işim var. Bakalım birine razı edebilirsem başlayacağız. Baybay
Aleyna -Dilara