SÜTLÜ İRMİK TATLISI


MALZEMELER:1 litre süt, 1 bardak irmik, 1 bardak tozşeker, 2 poşet kremşanti, 1 paket dr oetker çikolata sos,vanilya
YAPILIŞI: 1litre süt tencereye konur,irmik ve şeker ileve edilerek muhallebi pişirilir soğumaya bırakılır,bu arada çikolata sos tarifine göre 2,5 bardak sütle pişirilir. İyice soğuyan muhallebiye 2 poşet kremşanti toz halinde eklenir ve mikserle iyice hiç topak kalmayıncaya kadar çırpılır.Kare borcam ıslatılır yada altına 1 sıra bisküvi dizilir muhallebi konup üzerine çikolata sosu dökülüp bir süre buzdolabında bekletilir.Deneyin pişman olmazsınız .AFİYET OLSUNNNN....

Yorumlar

NiNo dedi ki…
superrrrrrr
ss dedi ki…
ellerine sağlık çok harika ve kalori hepsini rahat yerim ben.bekliyorum haftaya.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim çok alıştık birbirimize bağımlılık yaptı artık ama sağlık el vermeyince banada çok zor geldi
sizlerden ayrı kalmak
o içten yorumlarınızı bile okuyamadım günlerce şimdi yeni yeni düzelmeye başladım bu arada annemde hastalandı adapazarına gitmek zorunda kaldım inşallah bundan sonra ayrı kalmak zorunda kalmayız sizleri çok özledim iyi dilekleriniz için çok teşekkürler canım sevgiler
serinmavi dedi ki…
Eline sağlık canım....Sevgiler........
Adsız dedi ki…
eline saglik
harika gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com
Adsız dedi ki…
cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik.