MİLFÖYDEN GÜL BÖREK

bu böreği blogcu arkadaşım www.eyvahyemekyandiocakbatti.blogspot.com da görüp denedim,çok değişik geldi biz beğendik ,teşekkür ederim arkadaşım...
MALZEMELER:istenildiği kadar milföy hamuru,biraz un İÇ:kavrulmuş kıyma birkaç tanesine sosis koydum ÜZERİ İÇİN: 1 yumurta sarısı YAPILIŞI:iyice çözülen milföyler altı ve üstü unlanarak açabildiğiniz kadar ince açılır,iç malzeme konup rulo yapılır ve gül böreği şekli verilir,üzerine yumurta sarısı sürülüp fırınlanır.AFİYET OLSUNNNNN......

Yorumlar

Baharcicegi dedi ki…
Nar gibi kizarmis,ve cok pratik hemen deneyecegim eline saglik canim
Merhaba canim,
Gönül'de bunlari bende görmüstüm, seninkiler de nefis olmuslar, artik denemek benim icinde farz oldu sanirim, senin de ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..
EZGi :)) dedi ki…
nefisss olmuş.hem pratik em leziz...
ellerine saglık
sevgiler
Adsız dedi ki…
çıtır çıtır nefis olmuş....Gönülden alınırda kötü olurmu zaten...enfes...
sarımutfak-hande dedi ki…
ellerine sağlık nefis görünüyor.
sevgiylekal
SOFRAM dedi ki…
Dilekcim günaydın canım, ağrıların geçmiştir inşallah, çok geçmiş olsun canım.Bu börekleri ben de görmüş ve çok beğenmiştim, seninkiler de çok güzel olmuşlar canım, ellerine sağlık, sevgilerimle öptüm...
Aynur dedi ki…
aaa cok guzel bi fikir :) bendede var ne yapsam diye dusunuyodum uzun zamandir iyi fikir oldu tsk ler eline saglikk

www.aynurdantarifler.blogspot.com
Adsız dedi ki…
selam ..çok güzel görünüyorlar.elinize saglık.sevgilerimle..
Gönül dedi ki…
yeavrımmm ellerine sağlık pek güzel olmuşlar ....eee kimin tarifi dimi ama:))))he valla canum zayıflıyorum ama gel bana sor ama akşamları çok dikkat ediyorum arada bi kaçamaklarım olmasa çoktan inmiştim istediğim hedef kiloma neyse acele yok yavaş yavaş:))) öpüyorum seni...sevgilerimle
uygarimizlahayat dedi ki…
Çok şık görünüyorlar, ellerinize sağlık...