PROFİTEROL

Malzemeler:
1.5 su bardağı su
1.5 su bardağı un
1 fiske tuz
1 fiske şeker
yarım paket margarin
3 yumurta
Yapılışı:
1.5 suyu şeker tuz ve yağı tencereye koyup kaynatıyoruz 1.5 bardak unu ilave edip 5 dk un helvası kıvamında pişiriyoruz ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz 3 yumurtayı teker teker tahta kaşıkla hamura iyice yediriyoruz krema pompası yada kaşık yardımıyla hamuru tepsiye cevizden biraz büyük parçalar halinde koyuyoruz önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz fırını kapattıktan sonra bir süre içinde bekletiyoruz Ara kreması:2 bardak süt 3 kaşık un 3 kaşık şeker ile muhallebi pişiriyoruz diğer tarafta 1 bardak sütle 1 paket kremşanti yapıp soğuyan kremaya mikser yardımıyla karıştırıp profiterollerin içine dolduruyoruz üzerine hazır çikolata sos ile servis yapıyoruz.
sosu kendiniz yapmak isterseniz benim tercihim 1 kutu 200 ml kremayı ısıtıp içine 1 pk  200 gr bitte çikolatayı bıçakla kıyıp eklemeniz  bu da işinizi görecektir.

Yorumlar

Dilek Mutfakta dedi ki…
DİLEKÇİM GİRİŞ YAPTIKTAN SONRA ÖZELLEŞTİRDEN KONTROL PANELİNE TIKLADIKTAN SONRA GİRECEKSİN KONTROL PANELİNİN SOLUNDA YENİ GÖNDERİ YAZIYOR ORAYA TIKLA RESİM GÖNDERDEN RESMİNİ YÜKLE DİYECEK ORADAN SENİN BİLGİSAYARINDA RESMİ YÜKLE ALTINA DA TARİFİNİ EKLE YAYINLA DE TAMAM CANIM SENİN GÖNDERDİĞİN YER YANLIŞ
Dilek Mutfakta dedi ki…
ablacım sanırım anladım gerçekten ben çok farklı yerlere yazıyormuşum şimdi farkettim çok çok teşekkür ederim.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim anlamadığın bir yer olursa yine çekinme sakın
eğer üstteki resmi filan beğenmezsen değiştirebilirim ben çok beğenmiştim ama sen istersen beğendiğin bir resmi koyabilirsin sevgiler canım profiterollerde çok nefis görünüyor