VİŞNELİ CHEESECAKE






peynir sevmeyen birisi olarak cheesecake  yapmaya pek merakım olmadı, yıllar önce birkaç kez denemiştim ama yemediğim için çokta üzerine gitmedim..
Bu bloğum için çok büyük bir eksiklikti, dün kahveye gelecek olan komşularıma yapmakta kararlıydım ,rastgele bir tarif denedim,
MALZEMELER: 
  • 2 pk saklıköy bisküvi  
  • 100 gr kadar tereyağı 
  • 500 gr labne 
  • 1 kutu krema 
  • 1 bardak toz şeker
  • 3 yumurta
  • 2 kaşık un  
  • 1 kaşık nişasta

 YAPILIŞI:  
  • 2 pk bisküviyi erittiğim tereyağ ile birlikte rondodan geçirdim 22 cm kelepçeli kalıbın altına bardağın arka kısmı ile iyice bastırarak yerleştirdim.  
  • sıvı malzemeleri çırpip unu ve nişastayı ekledim  
  • bisküvilerin üzerine döküp 170 derecede 40 dk kadar fırınladım. Soğuttum
  • üzerine hazır meyveli sosu pişirirken vişneleri koyup birlikte kaynattım ve ılık haldeyken cheesecake in üzerine döktüm. 
  • çatlamaması için pişerken fırına 1 kase su koydum.

Yorumlar

Dilek'le Mutfakta dedi ki…
Olmuş olmuş adaşım, muhteşem olmuş..eline sağlık...:) sevgiler
Nurşen Aksoy dedi ki…
Ellerine sağlık,arkadaşım ..Nefis olmuş...
Harika olmus ellerine saglik izleniyorsunnnn
Emel Yılmaz Akan dedi ki…
Ellerine sağlık Dilekcim…
Nefissss görünüyor…
Sevgiler tatlım…