REDMOND MULTİCOOKER ve DANA GULAŞ

Sevgili arkadaşım FİLİZ ÇATALKAYA dan aldığım bir mesajla REDMOND MULTİCOOKER ile tanışmış oldum, İstanbul da yapılan etkinlik fotoğraflarına hayranlıkla bakmıştım vee sonunda tencere bana da ulaştı.  TEŞEKKÜRLER REDMOND, TEŞEKKÜRLER FİLİZCİM...
  Ekmek Yapma, Yoğurt Yapma, Tüm Sulu Yemekler, Izgara Çeşitleri, Buharda Pişirme, Pasta, Tatlılar ve diğer tüm yemekler tek bir tuş ile anında hazırlayabilirsiniz.  
Tabi vakit kaybetmeden denemelere başladım,ilk denemem pilav oldu sonuç harika, bu gün de 2. denememi tariflerin olduğu kitapçıktan yaptım tencerem yine beni mahçup etmedi lokum gibi pişen etlerim harikaydı.   





 
MALZEMELER:  
dana eti 700 gr 
soğan 200 gr
domates salçası 100 gr
sarımsak 2 gr
üzüm sirkesi 75 ml
zeytinyağı 70 ml
tuz
baharat
YAPILIŞI: 
dana filetosunu yıkayın, eti ve soğanı 1,5 cm'lik küpler şeklinde kesin, sarımsağı doğrayın, pişiricinin içine et, salça ve soğan ve sarımsağı koyun, zeytinyağı dökün, tuz, baharat ve sirkeyi ekleyin karıştırın. Kapağı ve valfi kapatın, çalışma modunu STEW/PİLAF olarak pişirme süresini 35 dk ayarlayın. süre bitince valfi açıp buhar çıkmasını bekleyip tenceyeri açın.

Yorumlar

Ellerine emegine saglik canim..Harika gozukuyor..
Nursevin SÖNMEZ dedi ki…
ellerinize sağlık bugün bend eet yemeğipişireceğim. kullanımını merak edip Filiz hanımın sayfaya bakarken senin tarifide gördüm.ellerien sağlık.