NUTELLALI SANDVİÇ KURABİYE






Bu kurabiyeleri arkadaşım Çiğdem'de yemiştik lezzet muhteşem, tabi hemen tarif alındı evde yapıldı hem de gece yarısı,mutlaka deneyin derim pişman olmazsınız...  
Ben yarım ölçü yaptım  1 tepsi kurabiye oldu   
MALZEMELER:   
250  gr tereyağ 
1 su bardağı sıvıyağ 
1,5 su bardağı pudra şekeri 
2 bardak nişasta  
1 pk kabartma tozu  
aldığı kadar un  
ARASINA VE KENARLARINA SÜRMEK İÇİN: 
NUTELLA  
KENARLARINI BULAMAK İÇİN : 
FINDIK KIRIĞI  
YAPILIŞI: 
tüm malzeme ile hamuru yoğurup çok ince olmayacak şekilde açtım, çay bardağı ile yuvarlaklar kesip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizip 15 dk kadar fırınladım. 
Kurabiyeler soğuyunca arasına nutella sürüp yapıştırdım, kenarlarına da nutella sürüp fındığa ve hindistan cevizine buladım.  
üzerine pudra şekeri serpip servis yaptım. 

Yorumlar

tatlı sefam dedi ki…
elıne sağlık tadı bellı zaten not aldım
Nurşen Aksoy dedi ki…
Dilekcim söyleyecek söz yok muhteşemmm..ellerine sağlık..
Unknown dedi ki…
Yapmam mı Dileğimmm ilk fırsatta ellerine sağlık,öperim...
sarımutfak-hande dedi ki…
ımmm süpersin canım bayıldım bunlara
ellerine sağlık
bittermutfakta dedi ki…
Harika görünüyorlar.Kurabiye ve nutellanın süper uyumu.Ellerinize sağlık.
sevgiler