ISPANAKLI RULO BÖREK





http://dilekkmutfakta.blogspot.com/2011/04/ispanakli-rulo-borek.html ddaha önce yayınladığım bir börek, yiyenlerin memnun kaldığı bir tarif olunca sık sık yapılıyor ,ıspanak bol iken mutlaka deneyin derim.
4 yufka
1 kilo ıspanak
2 tane soğan
2 kaşık un
1 kaşık toz şeker
tuz
karabiber
sıvıyağ (zeytinyağı ve çiçekyağı ve biraz su karıştırdım)
yumurta sarısı-susam
YAPILIŞI: ıspanaklar temizlenip yıkandıktan sonra doğranıp 2 tane doğranmış kurusoğan,un-tuz-karabiber-şekerle birlikte iyice harmanlanacak. 1.yufka serilip arasına fırça ile yağ sürülüp 2. yufka üzerine konup oda yağlanacak ortaya malzemenin yarısı konup kenarları resimdeki gibi katlanıp rulo yapılacak diğer 2 yufkada aynı şekilde sarılıp 2 şer parmak arayla kesilecek üzerine yumurta sarısı sürülüp,susam ekilerek fırınlanacak.
BEN BU DEFA DİLİMLEMEDEN PİŞİRDİM VE YUFKALARIN ÜZERİNE BİRAZ UN ELEDİM.

Yorumlar

özlem dedi ki…
ellerine sağlık süper görünüyor. afiyet şifa olsun
Beşparasız dedi ki…
Süper gözüküyor gerçekten..Ellerinize sağlık.
SMİLENA dedi ki…
ellerine sağlık Dilekçiğim harika görünüyor.şekli de çok şık .sevgilerimle
dogada.blogspot.ru dedi ki…
ne güzel bir görüntü dilekçim yarışmalara göndersene bu tarifini magginin yılbaşı tariflerine neden katılmıyorsun o kadar güzel tariflerin var ken neden değerlendirmiyorsun bayıldım ellerine sağlık canım
bizim evde ıspanaklı börek çok seviliyor:) bende sık yapmaya çalışıyorum ellerine sağlık...
aysema dedi ki…
Üstündeki şekil çok güzel bir görüntü oluşturmuş. Ben bazen bir katına da havuç rendeleyip koyuyorum.
Ellerine sağlık.
durutarifler dedi ki…
Nasıl da dolu dolu nefis bir börek olmuş
Ellerine sağlık
Sevgiler
Unknown dedi ki…
Sanat eseri gibi olmuş maşAllah :)
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle..
ELLERİNE SAĞLIK.GERÇEKTEN GÖRÜNÜŞÜ ÇOK GÜZEL
ANNEMİNELİ dedi ki…
Canım çok güzel olmuş deneyeceğim, ellerine sağlık.öptüm.