GÜLLÜ PASTA



Bu pastayı komşum için yaptım içi muzlu ve kivili tarifi daha önce yayınladığım çilekli pasta ile aynı http://dilekkmutfakta.blogspot.com/2010/05/cilekli-pasta.html
MALZEMELER:
4 yumurta
1 bardak tozşeker
1 bardak un
yarım bardak nişasta
yarım çay bardağı sıcak su
1 pk kabartma tozu
KREMASI:
3 BARDAK SÜT
2 kaşık nişasta
1 kaşık un
yarım bardak şeker
1 yumurta sarısı
YAPILIŞI:
--yumurta sarılarını ve bayazlarını ayrı kaplara koyup her ikisinede yarım bardak şeker ekledim ve iyice çırptım yumurta sarılarını çırparken yarım bardakta sıcak su ekleyip 2-3 dakika daha çırptıktan sonra yumurta beyazları ile karıştırdım daha sonra kuru malzemeleri ekledim çırpma teliyle iyice karıştırp 20 cm kelepçeli kalıpta 175 derecede yaklaşık 35 dakika pişirdim.
--kreması için önce şekerle yumurta sarısını çırpıp un ve nişastasını ekledim azar azar sütü ekleyerek karıştırıp pişirdim,soğuttum.
--üzeri içinde 1 bardak soğuk sütle kremşanti yaptım çileklerle süsleyip tart jölesi döktüm.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canımmm gecenin bu saatinde bu bana yapılırmı ellerine sağlık süper öpüyorum.
Rosita Vargas dedi ki…
Una bella torta luce exquisita y hermosa,tiene un color muy alegre,abrazos y saludos.
Şirince Tatlar dedi ki…
komşun mu olsam acaba..bu pastayı yemek için sanırım sizin oraya taşınmam gerekecek:( eline sağlık çok güzel olmuş yaa:)
Unknown dedi ki…
ellerine sağlık komşun çok şanslıymış:)
sevgiler.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim ne güzel bir pasta güllerde çok yakışmış tatmasada lezzetininn çok güzel olduğundan eminim tariflerin hepsi garanti tam bizim damak tadımıza göre ellerine sağlık çok öpüyorum canım
FERZAN dedi ki…
eline sağlık çok güzel olmuş...